کد خبر 72133
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
تصاویر جاسوسی از کیا CEED 2018 منتشر شد+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت کیا موفق شد سال 2016 بیش از 400 هزار دستگاه راهی بازار کند که در صدر آن شاسی بلند اسپورتیج قرار داشت. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی یک مدل جدید تحت عنوان CEED باشیم که به عنوان یک مدل استیشن کوپه شناخته می شود. مدل دوم اروپایی CEED احتمالا بزودی نسخه جدید آن معرفی شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت کیا می خواهد در اواخر سال 2017 نسخه جدید CEED را معرفی کند. به تازگی این مدل در خیابان ها رویت شد و تصاویر جاسوسی مربوط به آن منتشر شده است. این مدل در پیست مشهور نوربرگرینگ که بیشتر کمپانی ها آن را جهت تست اتومبیل آینده به کار می گیرند، مشاهده شده است.


اگرچه بیشتر بخش بدنه CEED جدید پوشش داده شده و نمی توان اطلاعات کافی کسب کرد، اما این نسخه چراغ های جلو LED جدید، چراغ عقب گسترده تر، بدنه صاف و صیقلی دارد. بنابراین انتظار می رود شاهد تغییراتی در مدل جدید CEED باشیم که گفته شده اواخر سال 2017 معرفی می شود.


براساس گزارش ها پلتفرم CEED جدید با محصول هیوندا یکسان است و از آنجایی که دو کمپانی شرکت های واحدی محسوب می شوند، چنین موضوعی عجیب نیست.


البته نسخه جدید CEED شباهتی نیز به i30 داشته و احتمال می رود به پیشرانه 1.4 لیتری 138 اسب بخاری مجهز باشد. البته نسخه پایه 100 اسب بخاری بوده و نسخه سه سیلندر توربو دارای خروجی 120 اسب بخاری است.


گذشته از آن نسخه GT یا با عملکرد بالا CEED توانی 204 اسب بخاری خواهد داشت و همانند دیگر مدل های با عملکرد بالا با توانی بزرگ رو به رو است.


مشخص نیست کیا در کدام یک از نمایشگاه های پایان سال 2017 رونمایی خواهد شد و این احتمال وجود داشته در نمایشگاه پاریس 2017 ماه نوامبر رونمایی شود.


برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.
 

کد خبر 72133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha