فروش شرایط سدان خانوادگی JAC با تسهیلات ویژه استارت خورد+جزئیات

پرشین خودرو: خرید جک J5 با پرداخت اقساطی برای نیمه اول اردیبهشت ماه اجرایی شد.

به گزارش پرشین خودرو شرکت کرمان موتور قیمت جک J5 اتوماتیک را 63 میلیون و 50 هزار تومان اعلام کرده است و برای فروش این محصول 3 روش فروش نقدی، پیش فروش و فروش تسهیلاتی را پیشنهاد می کند.

 

در روش خرید نقدی تنها کافی است شما کل مبلغ را واریز نمایید و بعد از گذشت یک ماه از زمان ثبت نام خودروی خود را تحویل بگیرید.

 

برای مدل پیش فروش نیز شما در مرحله اول و همزمان با ثبت نام 10 میلیون تومان و در مرحله دوم 5 میلیون تومان واریز خواهید کرد. برای تکمیل خرید و در هنگام صدور دعوتنامه باید مابقی هزینه خرید خودرو را واریز نمایید.

 

اگر برای واریز سوم مشکل دارید باید عرض کنم که کرمان موتوری ها این نگرانی را نیز از میان برداشته و 40 میلیون تسهیلات به شما ارائه می کنند.

 

بازپرداخت این تسهیلات 12، 24 و 36 ماهه خواهد بود و خودرو در تیر ماه 96 تحویل داده می شود.

 

در روش فروش اقساطی شما تنها یک واریز زیر 30 میلیون تومان خواهید داشت و مابقی پول در اقساط 12 تا 36 ماه واریز می گردد.

 

3 پیش پرداخت 22 میلیون و165 هزار تومان، 25 میلیون و 310 هزار تومان و 28 میلیون و 455 هزار تومان انتخاب های شما برای آغاز فرآیند خرید جک J5 اتوماتیک هستند.

 

بعد از پرداخت اولیه و قبل از آغاز پرداخت اقساط شما باید برای تاریخ 25 مرداد نیز یک چک به مبلغ مشخص به کرمان موتوری ها تحویل دهید. تاریخ تحویل خودرو یک ماه پس از خرید خواهد بود.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این مجموعه مراجعه نمایند.

 

کد خبر 72174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha