کد خبر 72200
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۹
قیمت پایه نیسان Rogue Sport مشخص شد+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت نیسان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده خودروهای مطرح و مختلف بوده که تاکنون با عرضه آنها توانست به یکی از تولیدکنندگان بزرگ تبدیل شود.

به گزارش پرشین خودرو، شاسی بلند Rogue نیز در چند سال گذشته توانسته فروش بزرگی برای شرکت ژاپنی به دنبال داشته و حال به تازگی قیمت نسخه اسپرت و جدید آن مشخص شد.

به گفته نیسان قیمت پایه Rogue Sport بیش از 21.420 دلار بوده و این خودرو یک مدل شاسی بلند پنج نفره به شمار می رود. بسیاری Rogue Sport را با توجه به حجم آن 7 نفره می دانند اما در حقیقت با یک SUV پنج نفره رو به رو هستند.

این نسخه نسبت به Rogue ابعاد کوچکتری داشته تا ساختاری متناسب با یک مدل اسپرت داشته باشد.


فروش Rogue Sport از 11 می سال جاری آغاز می شود و شامل تمامی نمایندگی های این شرکت ژاپنی می شود. مدل Sport S دو چرخ جلو محرک قیمت پایه 21.420 دلاری داشته اما مدل اسپرت SV دو چرخ جلو محرک قیمت آن 23 هزار دلاری است. مدل اسپرت SL دو چرخ جلو محرک نیز با قیمت 26 هزار دلار به فروش خواهد رسید.


در سوی دیگر مدل Sport S دو چرخ عقب محرک با قیمت 22.770 هزار دلاری به فروش می رسد. نسخه Sport SV دو چرخ عقب محرک 24.370 دلار و مدل اسپرت SL دو چرخ عقب محرک نیز بیش از 27.420 دلار است.


از ویژگی های Rogue Sport باید به پیشرانه 2.0 لیتری 141 اسب بخاری چهار سیلندر در کنار گیربکس اتوماتیک Xtronic اشاره کرد. نیسان برای این مدل از حالت های رانندگی مختلفی بهره گرفته که باید به Eco و برخی دیگر اشاره داشت.


نیسان برای این محصول خود ویژگی های ایمنی مختلفی در نظر گرفته تا ایمنی کاملی را در کنار سرعت بالا شامل شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت نیسان مراجعه نمایید.
 

کد خبر 72200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha