کد خبر 72233
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

پرشین خودرو: لژیونر جوان ایرانی شاغل در لیگ کرواسی در یک‌سال گذشته چندان مورد توجه قرار نگرفته اما گلی که در ترکیب تیم لوکوموتیو زاگرب به ثمر رساند، تمجید بسیاری ازجمله کارلوس کی‌روش را در پی داشت.

به گزارش«پرشین خودرو»، لژیونر جوان ایرانی شاغل در لیگ کرواسی در یک‌سال گذشته چندان مورد توجه قرار نگرفته اما گلی که در ترکیب تیم لوکوموتیو زاگرب به ثمر رساند، تمجید بسیاری ازجمله کارلوس کی‌روش را در پی داشت.

 
گل سرنوشت‌ساز
 
چهارشنبه‌شب در جریان رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ کرواسی تیم لوکوموتیو زاگرب درحالی‌که علی کریمی،‌ هافبک ملی‌پوش ایرانی را در ترکیب خود داشت، به مصاف تیم ایسترا رفت. ٣ امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و در نهایت کریمی در دقایق پایانی مسابقه موفق شد با ضربه سری دیدنی دروازه حریف را باز کند. کریمی علاوه بر گلی که به ثمر رساند، در این دیدار عملکرد خوبی داشت و چند ضربه به دروازه موفق نیز داشت که توسط مدافعان و دروازه‌بان حریف به بیرون رفت. کریمی بعد از به چشم آمدن عملکردش در بازی این هفته لیگ کرواسی در مصاحبه‌ای به سختی‌هایی که گذرانده اشاره کرد. او گفت: «من از روز اولی که به کرواسی آمدم، سختی‌های زیادی کشیدم و اسیر بدشانسی‌های متعددی شدم. در دیناموزاگرب همه شرایط سخت را تحمل کردم اما مصدوم شدم. وقتی برگشتم مربی تیم تغییر کرد و خیلی از اتفاقات دیگر رخ داد تا نتوانم در دینامو فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کنم.»
 
رابطه پدر و پسری با کی‌روش
 
کریمی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخت که او را به تیم‌ملی دعوت می‌کند: «از کارلوس کی‌روش تشکر ویژه‌ای می‌کنم. او در ماه‌های اخیر همواره حمایتم کرده است. در شرایطی که خیلی‌ها در ایران از من هیچ حمایتی نکردند اما کی‌روش با وجود همه این مسائل مرا به تیم‌ملی دعوت کرد و در این شرایط سخت تنها دلخوشی‌ام را کی‌روش با دعوت به تیم‌ملی به من داد.» کی‌روش نیز در پستی فیس‌بوکی پاسخ ستاره جوان ایرانی را داد. او با انتشار عکسی از صحنه گل کریمی نوشت: «گل عالی از علی کریمی؛ او تیم لوکوموتیو زاگرب را در آخرین لحظه مقابل تیم ایسترا در لیگ کرواسی نجات داد. مفتخر به تماشای یکی دیگر از جوانان ایرانی درحال رشد و نشان دادن پتانسیل او برای آینده تیم‌ملی ایران هستیم. مبارک باشد.»
 
آینده
 

به نظر می‌رسد سرمربی تیم‌ملی برای آینده حساب ویژه‌ای روی کریمی باز کرده است.‌ هافبک دفاعی که در اردوهای قبلی دعوت شده اما زمانی برای بازی کردن پیدا نکرده، حالا بسیار مورد توجه است. او اگر بتواند شرایط خوب خودش را در بازی‌های بعدی نیز حفظ کند،‌قطعا یکی از نفراتی است که برای بازی با ازبکستان دعوت می‌شود و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

 

 

منبع: شهروند

کد خبر 72233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha