افزایش ٣ میلیون لیتری بنزین به سبد تولید صنعت نفت کشور

پرشین خودرو: معاون وزیر نفت در امور پالایش افزایش ظرفیت تولید روزانه سه میلیون لیتری بنزین کشور در آستانه مبعث حضرت رسول (ص) را به عموم ملت ایران و همه عوامل اجرایی و دست‎اندرکاران این پروژه تبریک گفت.

به گزارش  پرشین خودرو،  عباس کاظمی خطاب در پیامی خطاب به مدیران عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت آورده است که خدا را شاکریم که در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و در سال «اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و اشتغال»، ثمره تلاش ارزشمند متخصصان داخلی در طراحی، ساخت و راه اندازی یکی از پروژه های مهم و ملی صنعت پالایش در پالایشگاه بندرعباس به بار نشست.

وی در این پیام عنوان کرده است که مرارت‌ها و سختی‌های طاقت فرسای همه عوامل اجرایی این پروژه مهم و با ارزش را در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و عبور سرافرازانه از تنگناهای عملیاتی می ستائیم و توفیق دستیابی به افزایش ظرفیت تولید روزانه سه میلیون لیتر بنزین در سبد تولید صنعت نفت کشور را به عموم ملت ایران و به‌ویژه همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران این پروژه تبریک می‌گویم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان خطاب به دست اندرکاران این پروژه گفت: در پناه خدای منان و دعای خیر ملت قدرشناس ایام زندگی، کار و تلاشتان قرین شادکامی و سلامت باد.

ایلنا

کد خبر 72255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha