تصویر رندر شده از شاسی بلند آینده مرسدس میباخ منشر شد+عکس

پرشین خودرو: مرسدس نیز همچون دیگر کمپانی ها برای خود برند لوکسی را به وجود آورده که از سال ها قبل فعالیت خود را شروع کرده است. این برند میباخ بوده که تاکنون تنها شاهد سدان و کوپه ای از آن بودیم و حال نوبت به معرفی یک شاسی بلند تمام عیاراست.

به گزارش پرشین خودرو، به تازگی شاهد انتشار تصویر رندر شده ای از این شاسی بلند هستیم که طراحی شبیه به نسخه کوپه کانسپت اخیرا معرفی شده دارد. همچنین ساختاری لوکس داشته که در نگاه نخست می تواند مورد توجه همگان قرار گیرد.


پیشتر مرسدس به مدل شاسی بلند میباخ اشاره داشته است و تاکنون شاهد انتشار تصاویر واقعی یا رندر شده ای از آن نبودیم. تنها چیزی که شایعات اشاره داشتند الگوبرداری این مدل از شاسی بلند نسل بعدی GLS است.
همچنین احتمال داشته شاهد به کار گیری یک سیستم انتقال قدرت الکتریکی برای شاسی بلند موردبحث باشیم.


البته محصول میباخ ابعاد بزرگتری داشته و طراحی لوکسی را شامل می شود که می تواند در افزایش جذابیت آن نقش موثری داشته باشد.


گزارش ها می گویند در فضای داخلی این محصول برای هر صندلی سیستم سرگرمی جداگانه ای به کار گرفته می شود. درست همانند G650 Landaulet مرسدس که نسخه محدودی محسوب شده و با ویژگی های لوکس قابل توجهی همراه است. از جمله آنها باید به ماساژور صندلی، سیستم گرمکن و سردکن صندلی و برخی دیگر را نام برد.


در بخش پیشرانه گفته می شود باید شاهد موتور 12 سیلندر پرتوانی باشیم تا در کنار بنتلی بنتایگا و رولزرویس رقیب سرسختی به شمار رود. البته این احتمال داشته یک موتور هشت سیلندر توربو نیز توسط مرسدس در نظر گرفته شود و آن هم از نوع AMG که در مسابقات می تواند پرتوان باشد.


به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سال های آینده منتظر ماند.
 

کد خبر 72282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha