کد خبر 72337
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
واژگونی اتوبوس در گردنه اسدآباد همدان به خیر گذشت

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد یکدستگاه اتوبوس با قسمت عقب تریلی در گردنه اسدآباد منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ رضا عزیزی  اظهار کرد: یکدستگاه تریلی دانگ فنگ ساعت یک و 30 دقیقه بامداد از همدان به سمت اسدآباد در حال تردد بود.
وی اضافه کرد: راننده این تریلی در یکی از پیچ های گردنه متوجه وانت نیسان واژگون شده در سطح جاده و افراد اطراف این خودرو می شود که برای برخورد نکردن با آنها خودرو را به قسمت چپ جاده منحرف می کند.
وی بیان کرد: در این هنگام یکدستگاه اتوبوس حامل 38 مسافر از مبدا اسدآباد به تهران در حال سبقت از یک کامیون بود که با تریلی که از مسیر مقابل در حال تردد بود مواجه می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده تریلی با مهارت قسمت جلو خودرو را به مسیر اصلی هدایت کرده ولی خودروی اتوبوس به قسمت عقب تریلی برخورد می کند.
وی اظهارکرد: راننده اتوبوس در جریان این سانحه از هوش می رود و خودرو با توجه به قرار داشتن در سربالایی، به صورت خلاص حدود 250 تا 300 متر به سمت عقب و سراشیبی حرکت می کند.
رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: پس از حرکت خودرو به سمت عقب، این وسیله نقلیه به سمت راست جاده منحرف شده و در نهایت پس از برخورد با کوه به آرامی واژگون می شود.

سرهنگ عزیزی افزود: چنانچه خودرو به سمت چپ جاده منحرف می شد این وسیله نقلیه به داخل دره عمیق سقوط کرده و احتمال زنده مانده سرنشینان آن کم بود.
وی گفت: در این سانحه هشت تن از مسافران مجروح شده بودند که همه آنها از مرکز درمانی مرخص شدند ولی راننده و کمکی آن به علت شکستگی از ناحیه پا هم اینک در بیمارستان بستری هستند.
خودروهای عمومی هفت درصد از سوانح جاده ای این استان را به خود اختصاص داده اند.

ایرنا

کد خبر 72337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha