ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران

پرشن خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران، گرد و خاک در خوزستان و بارش باران در رفسنجان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی را در ورودی کلانشهرها شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده ذوب‌آهن تا پل فردیس و همچنین آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین است.

سرهنگ رحمانی ترافیک در جاده‌های قدیم قم ـ تهران و ساوه ـ تهران را نیمه‌سنگین عنوان و بیان داشت: در هر دو محور جاده قدیم کرج و همچنین جاده خاوران (پاکدشت)‌ ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی به وجود گرد و خاک همراه با کاهش دید در اغلب محورهای خوزستان اشاره و اظهار داشت: در محور سرچشمه ـ‌ رفسنجان در استان کرمان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به هموطنان توصیه کرد:‌تا پایان هفته از توقف در کنار مسیرهای آب‌گیر و رودخانه‌ها پرهیز کرده و قبل از تردد در جاده‌ها با شماره تلفن 120 یا 82455555 تماس حاصل کرده و از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

 

کد خبر 72357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha