کد خبر 72401
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
آخرین اخبار از واژگونی مینی‌بوس گردشگران

پرشین خودرو: به دنبال سانحه تصادف میدل‌باس گردشگران آلمانی در جاده شیراز، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان مرودشت و انجام مراقبت‌های درمانی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مصیب امیری گفت: ‌این حادثه تصادف بیشتر ناشی از لغزندگی جاده رخ داده که بر اثر آن شانزده مسافر این مینی‌بوس مجروح شدند و دو گردشگر آلمانی جان باختند.

به گفته او شانزده مجروح این حادثه هم اکنون به بیمارستان مرودشت منتقل شده‌اند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

وی اضافه کرد: سه تن از این گردشگران دچار شکستگی شده‌اند که مراقبت‌های درمانی لازم از آن‌ها انجام می‌شود ضمن آن‌که تمام گردشگران مجروح شده در این حادثه نیز تحت مداوا قرار گرفته و طبق گزارش پزشک سرشیفت، مشکل خاصی ندارند اما برای احتیاط بیشتر تا فردا در بیمارستان نگهداری می‌شوند تا همه آزمایش‌های لازم از آن‌ها گرفته و اطمینان لازم از سلامتی‌ آن‌ها کسب شود.

به گزارش ایسنا، در برخی از اخبار منتشر شده مرتبط با این سانحه تصادف، اعلام شده که حال یکی از گردشگران مجروح، وخیم است که با بالگرد به شیراز منتقل شده، اما این درحالی است که مدیرکل میراث و گردشگری استان فارس شخص انتقال داده شده با بالگرد به شیراز را راهنمای این گروه از گردشگران اعلام کرده است.

این سانحه تصادف بعد از ظهر امروز(دوشنبه) برای یک گروه هجده نفره شامل شانزده گردشگر آلمانی و راهنما و راننده در مسیر شیراز بین پاسارگاد و مرودشت رخ داد.

کد خبر 72401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha