کد خبر 72452
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
خروج 374 دستگاه تاکسی فرسوده در سال 96

پرشین خودرو، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 374 تاکسی نوسازی شده است و احتمالا از خرداد ماه پروانه فعالیت تاکسی‌های پیکان تمدید نخواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران  اظهار داشت: نوسازی تاکسی های فرسوده در سال 96 همچنان ادامه دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون 374 دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

وی افزود: نوسازی تاکسی ها در سال جاری با همکاری بانک ها در پرداخت وام و ایران خودرو در تحویل تاکسی‌ها برای متقاضیانی که در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شرکت کردند، محقق شد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در تهران 820 دستگاه تاکسی پیکان وجود دارد، گفت: حذف تاکسی‌های پیکان از ناوگان تاکسیرانی و نوسازی آن‌ها را در دستور کار داریم که برای تحقق این مهم تسهیلات خوبی را برای تاکسی‌های پیکان در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه تمدید نشدن پروانه فعالیت رانندگان تاکسی را از خرداد ماه در برنامه داریم، تاکید کرد: از تردد تاکسی ‌های پیکان که با دوربین رصد می‌شوند جلوگیری می‌شود و اعمال جریمه خواهند شد.

ابراهیمی در پایان گفت: در حال حاضر 5 هزار و 670 دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت داریم و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا نیمه نخست سال جاری پرونده تاکسی های فرسوده بسته شود.

باشگاه خبرنگاران

کد خبر 72452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha