پیشرانه ی 3 لیتری برای شاسی بلند مازراتی ارائه شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، همزمان با جو حاکم شده بر صنعت خودروسازی در این سال‌های اخیر، شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون بنتلی، جگوار، رنو و یا حتی لامبورگینی برنامه خود را برای تولید یک خودروی شاسی بلند ارائه کردند و آنان را به سر منزل مقصود رساندند.

حال در میان اسامی ذکر شده، نام شرکت خودروسازی مازراتی هم قرار می‌گیرد که پیش از این در قالب یک طرح کانسپت از خودروی شاسی بلند "کوبانگ" رونمایی کرد و پس از گذشت تقریبا دو سال، یک خودروی شاسی بلند متفاوت تحت عنوان "لوانته" با ظاهری جذاب و هیجان انگیز معرفی کرد که با استقبال بسیار خوبی در بازارهای جهانی مواجه شد. حال این خودرو به مناسبت موفقیت چشمگیر خود در بازارهای جهانی، از سوی شرکت سازنده خود یک پیشرانه جدید دریافت کرده است که در ادامه پیرامون آن صحبت‌های تکمیلی خواهیم داشت.

اول از همه در مدل‌های استاندارد، شرکت خوروسازی مازراتی برای اولین شاسی بلند تولید شده خود یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر در نظر گرفته است، ولی همین پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر در دو نوع بنزینی و دیزلی با تکنولوژی‌های اختصاصی به مشتریان عرضه خواهد که اول از همه می‌توان به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر بنزینی با خروجی قدرت 350 اسب بخاری و سپس به پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر دیزلی با خروجی قدرت 275 اسب بخاری اشاره کرد.

حال کمپانی خودروسازی مازراتی برای تقویت فروش این خودرو در بازار انگلستان، با همکاری مهندسان فراری بار دیگر یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر آماده کرده است، ولی حالا به توربوشارژرهای قدرتمند دوقلو مجهز شده است تا حداکثر نیروی 430 اسب بخاری برای ثبت یک شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه‌ای در اختیار شاسی بلند مازراتی لوانته قرار دهد.

در آخر هم لازم به ذکر است که خودروی جدید مازراتی با پیشرانه 3 لیتری 430 اسب بخاری با نام مازراتی لوانته S در بازار فعالیت خواهد کرد که برای داشتن یکی از آنان، باید هزینه‌ای 70 هزار و 755 پوندی به نمایندگی‌های این خودروساز ایتالیایی واریز کنید تا صاحب یکی از مدل‌های پایه آن شوید.

کد خبر 72473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha