کد خبر 72634
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

پرشین خودرو: استقلالی‌ها که هنوز موفق به تمدید قرارداد با ستاره‌های خود نشدند آخرین دیدار خود در لیگ برتر را برگزار کردند تا شاید برخی از بازیکنان این تیم آخرین تجربه لیگ برتری خود را پشت سر بگذارند.

به گزارش«پرشین خودرو»، استقلالی‌ها که هنوز موفق به تمدید قرارداد با ستاره‌های خود نشدند آخرین دیدار خود در لیگ برتر را برگزار کردند تا شاید برخی از بازیکنان این تیم آخرین تجربه لیگ برتری خود را پشت سر بگذارند.


در این میان کاوه رضایی از جمله بازیکنانی است که صحبت‌های زیادی در مورد جدایی او از استقلال شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد حضور او در دیدار برابر سپاهان، آخرین تجربه او با پیراهن استقلال در لیگ برتر باشد.

رضایی در استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در گل زدن و پاس گل نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت. او همچنین در آسیا یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و با 3 گل زده در کنار مهدی طارمی بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

هر چند مهاجم مورد علاقه منصوریان در این تیم نتوانست به پیراهن تیم ملی دست پیدا کند اما بررسی عملکرد او نشان می‌دهد که رضایی در استقلال یکی از بهترین سال‌های خود را سپری کرده است.

مشکلات مالی اما بزرگترین مشکل برای تمدید قرارداد کاوه رضایی است.

موضوع مطالبات، بندهای قرارداد و البته قرارداد سال آینده این بازیکن از جمله موضوعاتی است که هنوز میان او و باشگاه حل نشده و البته به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای حل آن مسیری دشوار اما ممکن را پیش رو دارند و اگر بتوانند رضایت این بازیکن را جلب کنند، شاید رضایی فصل آینده نیز پیراهن استقلال را بر تن کند.

کاوه رضایی همچنان اما در این موضوع سیاست سکوت را انتخاب کرده و ترجیح می‌دهد از هرگونه اظهارنظر در این مورد خودداری کند تا پس از پایان فصل شرایط او نهایی و مشخص شود.

در همین راستا کاوه رضایی که معمولا در تمرین‌های ریکاوری شرکت نمی‌کند، دیروز با لباس شخصی به محل تمرین رفت و حدود ١٠ دقیقه با علیرضا منصوریان صحبت کرد.

علیرضا منصوریان اصرار زیادی برای تمدید قرارداد کاوه رضایی دارد و گفته می‌شود صحبت‌های روز گذشته سرمربی آبی‌ها بی ارتباط به این موضوع نبوده است.

گفته می‌شود کاوه رضایی برای استقلال شرایط مالی تعیین کرده است که کار تمدید قرارداد او را بسیار سخت کرده است.

کاوه فصل پیش هم با سرو صدای زیادی به استقلال آمد و چند هفته‌ای از لیگ که گذشت مشخص شد برای اینکه بله را به استقلالی‌ها بگوید آپشن‌های زیادی در قراردادش قید کرده که یکی از آنها به تعداد گل‌های زده‌اش مربوط می‌شد.

طبق آماری که در این مورد منتشر شد 600 میلیون تومان به همین آپشن‌ها مربوط می‌شد. کاوه در جریان لیگ هم به دلیل نگرفتن حق و حقوقش چندین بار قهر کرد که با صحبت‌های منصوریان به تمرین برگشت اما حالا که ماراتن لیگ به پایان رسیده است این بازیکن قصد دارد از همین ابتدا میخ خود را محکم بکوبد خصوصا اینکه آمار نشان می‌دهد او بیشترین پاس گل را در بین مهاجمان داده و همین فاکتور قیمت او را بر‌ای فصل آتی بالا می‌برد.

رضایی از جمله بازیکنانی است که ماندنش در استقلال با اما و اگرهای زیادی مواجه خواهد بود ضمن اینکه این مهاجم فعلا مشتری دست به نقدی مثل سپاهان دارد که می‌تواند از نظر مالی به نفع او باشد. باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار کاوه و استقلال خواهد بود.
 
 
 
منبع: ایران ورزشی
کد خبر 72634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha