21اردیبهشت ماه جاری، نشست تجاری قطعه سازان برزیل در ایران

پرشین خودرو: اولین نشست تجاری انجمن سازندگان قطعات خودرو برزیل و شرکت در جلسات مذاکرات رو در رو، 21اردیبهشت ماه جاری در هتل آزادی تهران برپا خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، امیر رزاقی مشاور انجمن سازندگان قطعات خودرو برزیل، با اعلام این خبر گفت: به دنبال تعاملات سازنده در مسیر رفع تحریم های یک جانبه سال های اخیر و آغاز دوره پسابرجام، فصل جدیدی در مناسبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران با جهان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه برزیل به عنوان یکی از کشورهای صنعتی نوظهور، دهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان است، اظهار داشت: این کشور با استفاده از زیرساخت های قوی صنعتی و تجاری بین الملل، پتانسیل بی نظیری را برای توسعه همکاری ها با ایران داشته و می تواند شریک تجاری قابل اعتمادی برای بلند مدت تلقی شود.

 


رزاقی اضافه کرد: انجمن سازندگان قطعات خودروی برزیل (Sindipecas) از 20 تا 22 اردیبهشت سال جاری در قالب هیاتی متشکل از 10 شرکت بزرگ در تهران حضور می یابند و با برگزاری سمینار و جلسات مذاکرات رودررو با شرکت های ایرانی، راه های توسعه همکاری های تجاری، صنعتی، تکنولوژیکی و سرمایه گذاری را بررسی می کند.
وی خاطرنشان کرد: این سمینار با حضور سفیر برزیل در ایران و متولیان اصلی صنعت قطعه سازی کشور در راستای حمایت معنوی از رویداد حاضر آغاز خواهد شد و با برگزاری موازی جلسات مذاکره رو در رو(B2B) به صورت از پیش تنظیم شده، ادامه خواهد یافت.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سمینار و هیات قطعه سازان برزیلی می توانند به نشانی iranbrazilautoparts.com مراجعه کنند.

کد خبر 72656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha