آخرین محصول «آئودی» شکار پاپاراتزی های دنیای خودرو شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، همین چند روز پیش بود که تصاویر جاسوسی از مدل ۲۰۱۹ آئودی S7 منتشر شد. حالا در آخرین گزارش‌ها آمده که آئودی درحال تست کردم مدل دیگری از محصولات خودش به نام S8 است. با وجود پوشانده شدن بخش‌های زیادی از بدنه‌ این خودرو توسط برچسب، می‌توانیم طراحی حدودی این خودرو را حدس بزنیم.

در نمای جلو، چراغ‌های ذوزنقه‌ وارون دیده می‌شود که با اخم به سمت جلو پنجره‌ی بزرگ نشانه رفته‌اند. هم‌چنین یک جفت دریچه هوا در اطراف سپر جلو این خودرو قرار دارند. در اطراف، رینگ‌های ۵ پر نسبتا بزرگ و فرم کشیده بدنه دیده می‌شود. در نمای عقب هم، شاهد حضور چراغ‌های کشیده‌ای هستیم که تا حدودی یادآور فرم چراغ‌های مازراتی گرن‌توریسمو برای ماست.

سایت MotorAuthority باور دارد که ۴ لوله اگزوز جداگانه این خودرو، نشان می‌دهد که این پروتوتایپ احتمالا نمونه استاندارد از خانواده S8 جدید نیست. سپرهای جدید و ترمزهای بزرگ هم از دیگر ویژگی‌های این پروتوتایپ است.

گفته می‌شود که مدل جدید S8 احتمالا از پیشرانه‌ای مشابه مدل حاضر بهره می‌برد. بدین معنی که در قلب این خودرو آلمانی اسپرت، احتمالا شاهد حضور نیروگاه قدرتمند تویین توربو ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر هستیم که قدرت خروجی به تمام چرخ‌های خودرو توزیع می‌گردد. قدرت خروجی احتمالا بیشتر از ۶۰۵ اسب‌بخار خواهد بود.

یک جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار این سدان لوکس و اسپرت آلمانی را همراهی می‌کند. احتمالا این خودرو از پلت‌فرم MLB ساخت گروه فولکس‌واگن بهره می‌برد که وزن کمتری نسبت به مدل قبلی دارد.

کد خبر 72696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha