کد خبر 72745
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
خرابی چراغ راهنمایی را چگونه اطلاع دهیم؟

پرشین خودرو:مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند، با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند.

به گزارش پرشین خودرو، وزیری گفت: شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند، می‌توانند با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند و مشکل مورد نظر را اعلام نمایند. همچنین شهروندان می‌توانند از طریق تماس با این شماره، از خدمات دیگری همچون مسیریابی، اطلاع از آخرین تغییرات ساعت و محدوده طرح ترافیک و طرح زوج یا فرد، وضعیت انسداد تونل های شهری، استعلام وضعیت ترافیک بزرگراه ها و برخی از اطلاعات مرتبط با معاینه فنی خودرو مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در کلان شهر تهران 493 تقاطع در 4 محدوده عملیاتی (مرکز، شمال، غرب و جنوب) به سیستم هوشمند کنترل مرکزی مجهز می باشند، شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند، می‌توانند با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند و با وارد نمودن کد چراغ راهنمایی مورد نظر، نوع مشکل را پس از شنیدن صدای بوق به صورت شفاهی بیان کرده و سپس کلید ستاره را فشار دهند.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، وزیری با بیان اینکه چراغ های راهنمایی هوشمند هر یک دارای کد اختصاصی می باشند که بر روی آن ها نصب شده است، گفت: اکیپ‌های رفع خرابی چراغ های راهنمایی، در اسرع وقت مراجعه نموده و نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد.

ایسنا

کد خبر 72745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha