کد خبر 72766
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
تصویر رندر شده XC40 ولوو منتشر شد

پرشین خودرو: شرکت ولوو یک برند مطرح خودروساز شناخته می شود که تاکنون با تولید مدل های مختلف توانسته به شرکت مطرحی تبدیل شود. همانطور که می دانید شرکت سوئدی قصد داشته XC40 را بزودی معرفی کند و به تازگی OmniAuto یک تصویر رندر که پیش نمایشی از XC40 محسوب شده، منتشر کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، XC40 در حقیقت شاسی بلند کامپکت محسوب شده و پیشتر شاهد رونمایی مفهومی 40.1 concept در سال 2016 بودیم. بنابراین مفهومی موردبحث پیش نمایشی از محصولات آتی شرکت سوئدی به شمار می رود.


در تصویر رندر شده XC40 دارای جلوپنجره مشبک با لوگوی بزرگی از ولوو در میان است. از دیگر ویژگی های طراحی آن باید به چراغ های جلو LED مشابه دیگر مدل ها، سقفی شیشه ای، ابعادی کوچکتر از دیگر مدل ها و گلگیرهای برجسته اشاره کرد. در تصویر ستون C بسیار باریک بوده و تقریبا چیزی مشابه نسخه جاسوسی پدیدار شده است.


شرکت ولوو پیشتر وعده رونمایی از XC40 را داده و سری 40 نیز کوچکترین مدل های برند ولوو محسوب می شوند. در بخش پیشرانه انتظار می رود از موتور 1.5 لیتری توربو شارژ سه سیلندر با یک پیشرانه ترکیبی بهره گرفته شود. در حالت الکتریکی این خودرو قادر است 50 کیلومتری را به حرکت بپردازد. البته انتظار می رود موتور سه سیلندر و چهار سیلندر توربو نیز برای این کراس اوور کامپکت درنظر گرفته شود.


انتظار داریم در جریان نمایشگاه فرانکفورت سال جاری شرکت ولوو به معرفی XC40 بپردازد. خودرویی که شایعات متعددی پیرامون آن منتشر شده و باید برای کسب جزئیات بیشتر به انتظار ادامه داد.


احتمال می رود در طراحی شباهتی به خودرو مفهومی 40.1 concept داشته که توانسته موردتوجه همگان قرار گیرد. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا اشاره ای به محصول موردبحث کمپانی سوئدی داشت. همانطور که می دانید ولوو توانسته با همکاری جیلی برند لینک اند کو را ایجاد کند.
 

کد خبر 72766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha