پرشین خودرو: مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس مالزی به منظور تولید مشترک روغن‌های موتوری، صنعتی، دریایی و گریس جهت عرضه به بازار ایران و منطقه تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش پرشین خودرو،  عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این مطلب گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده شرکت پتروناس که جزء شرکت های برتر دنیا در تولید انواع روانکار است و تائیدیه برخی از بهترین خودروسازان جهان را داراست، با انتقال دانش فنی و تکنولوژی در تولید انواع روانکارهای با کیفیت و استانداردهای جهانی با ایرانول همکاری می کند.

وی با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را حدود 5 درصد افزایش دادیم.

اسحاقی ابراز امیدواری کرد با همکاری پتروناس بتوانیم علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی از خروج ارز جلوگیری و صادرات محصول نهایی را نیز افزایش دهیم تا در راستای افزایش تولید و اشتغال گام برداریم .

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به افزایش مقدار صادرات محصول نهایی در سال 95 نسبت به سال 94 ، به شکستن رکورد صادرات این شرکت در سال 95 اشاره کرد و گفت: با بازسازی کامل آبادان پس از 36 سال در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر تولید روغن الوند در این منطقه آغاز و آبادان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات نهایی تبدیل و در راستای افزایش صادرات محصول نهایی اقدام خواهد شد .

اسحاقی بهره برداری از خط ریلی به منظور حمل محصولات صادراتی ، بازسازی آبادان پس از 36 سال و پایانه صادراتی ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن را در نیمه اول سال جاری از مهم‌ترین طرح های این شرکت ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود با بهره برداری فاز اول واحد موم گیری (که موجب افزایش 11 میلیون لیتری روغن پایه و کاهش چشمگیر روغن موجود در اسلک وکس می شود) تا پایان سال جاری گام های جدی برای تولید و صادرات برداریم .

کد خبر 72786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha