کد خبر 72845
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
تسلا خودرو سنگین می‌سازد

پرشین خودرو: شرکت تسلا تصویر دیجیتال نخستین کامیون برقی خود را منتشر کرد تا در تولید کامیون‌های برقی با شرکت ب ام و وارد رقابت شده باشد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خودروسازی تسلا موتورز در حال حاضر به عنوان بزرگترین شرکت سازنده خودرو‌های برقی در جهان شناخته می‌شود. این شرکت که به روند رو به رشد خود در ارتقاء سطح تکنولوژی خودروهای برقی ادامه می‌دهد، در جدیدترین تصویر گرافیکی منتشر شده از  سوی خود، به طور رسمی ورود خود به عرصه تولید خودروهای سنگین و کامیون‌ها را به جهان اعلام کرد.
 

 


کامیون‌ها نقش مهمی در حمل و نقل باری و فراهم آوردن رفاه برای مردم دارند اما  از سویی دیگر همواره یکی از آلاینده‌ترین وسایل نقلیه به حساب آمده و حجم زیادی از آلودگی هوا به این وسایل نقلیه تعلق دارد.

حال شرکت تسلا در اندیشه رفع این معضل و کاهش میزان ورود آلودگی از جانب این خودروهای سنگین بر آمده و تصویر دیجیتالی نخستین کامیون تمام برقی خود، که  کاهش قابل توجهی در هزینه حمل و نقل جادهای و میزان ورود آلودگی به همراه دارد را منتشر ساخته تا نشان دهد تمرکز شرکت تسلا فقط بروی خودروهای سواری نیست و این شرکت پتانسیل  بالایی در برقی سازی وسایل نقلیه دارد.
 

 


بنابر اعلام شرکت تسلا، از این کامیون به صورت رسمی در سپتامبر امسال رونمایی خواهد شد و هنوز هیچ اطلاع دیگری پیرامون نخستین کامیون برقی تسلا در دست نیست.

گمانه زنی‌ها از این امر حکایت دارد که این کامیون قادر است مسافت 160 کیلومتری را بدون هیچ گونه آلودگی طی کند و بیشینه سرعت بالای 800 کیلومتری را دارا خواهد بود. 

 

کد خبر 72845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha