کد خبر 72864
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
برنامه بی‌ام‌و برای خودروهای برقی

پرشین خودرو: گروه خودروسازی بی‌ام‌و به‌تازگی کنفرانسی را برگزار کرده و در آن نه‌تنها اطلاعات مهم مربوط به سال قبل را اعلام کرده بلکه برنامه خود برای سال آینده را نیز منتشر کرده است که یکی از آنها تمرکز بر تولید خودروهای برقی است.این خودروساز آلمانی اکنون روی برقی‌سازی خط تولید خود تمرکز کرده است. در حال حاضر خودروهای برقی بیش از 3 درصد از فروش کلی بی‌ام‌و را به خود اختصاص می‌دهند و این خودروساز در پی افزایش این میزان به 15 تا 20 درصد است.

به گزارش پرشین خودرو، بی‌ام‌و تصمیم دارد تا سال 2020 سه محصول تمام برقی جدید شامل i8 رودستر، مینی تمام برقی و X3 تمام برقی را روانه بازار کند. محصول تمام برقی بی‌ام‌و که iNext نامیده می‌شود نیز در سال 2021 رونمایی خواهد شد و تمام این مدل‌ها در کارخانه Dingolfing این خودروساز تولید می‌شوند؛ بنابراین Dingolfing دومین مرکز تولید بی‌ام‌و پس از Leipzig می‌شود که خودروهای تمام برقی i بی‌ام‌و را تولید می‌کند.

همچنین هر سه محصول تمام برقی ساخته شده در کارخانه Dingolfing خط تولیدی مشترک با بی‌ام‌و i3 خواهند داشت که اکنون در آنجا تولید می‌شود. گروه خودروسازی بی‌ام‌و بیش از 100 میلیون یورو در کارخانه Dingolfing سرمایه‌گذاری کرده است. این مرکز برای تولید باتری‌های ولتاژ بالا برای خودروهای برقی بی‌ام‌و استفاده می‌شد.

در حال حاضر گروه خودروسازی بی‌ام‌و 9 مدل برقی از جمله نسخه‌های هیبریدی شارژی را در 9 کارخانه تولیدی خود در سراسر دنیا می‌سازد. بی‌ام‌و تاکنون نزدیک به 20 هزار دستگاه مدل برقی را در سراسر دنیا تحویل داده و تصمیم دارد در سال‌جاری به فروش کلی 100 هزار خودروی برقی برسد.

 

 

 

دنیای اقتصاد

کد خبر 72864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha