کد خبر 72889
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
سه‌چرخه ای برای محیط های سخت

پرشین خودرو: بسیاری از علاقمندان به دوچرخه سواری دوست دارند در محیط های باز و صعب العبور هم رکاب بزنند، اما محدودیت های این وسیله نقلیه در مواردی موجب وقوع مشکل می شود.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از دیجیتال ترندز، ساختار ضعیف دوچرخه ها باعث می شود حتی افرادی که قدرت بدنی خوبی هم دارند در برخی شرایط نتوانند از آنها استفاده کنند.

حال شرکت رانگو دوچرخه جدیدی به نام Electric Juggernaut را با دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب تولید کرده که می توان به راحتی با آن در شن های ساحل، زمین های سنگلاخی و کوهستانی و حتی در گل و لای دوچرخه سواری کرد.

این دوچرخه ۴۰ کیلوگرمی دارای دو تایر با عرض ۱۲ سانتیمتر در جلو است و دسته های فلزی مستحکم آن از انعطاف پذیری لازم برای حرکت در شرایط مختلف برخوردار هستند. دوچرخه یاد شده همراه با کلاه ایمنی عرضه شده و از طراحی ارگونومیک و سازگار با بدن انسان برخوردار است.

بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ۶۰۶۱-T۶ ساخته شده تا در شرایط مختلف آب و هوایی و به خصوص رطوبت آسیب نبیند. همچنین باتری لیتیومی ۱۲.۵ میلی آمپری هم برای این دوچرخه که دارای نمایشگری کوچک نیز هست پیش بینی شده است.

با این دوچرخه می توان با حداکثر سرعت حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت به راحتی رکاب زد. قیمت این دوچرخه که در ماه های آینده روانه بازار می شود هنوز اعلام نشده است.

مهر

کد خبر 72889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha