کد خبر 72914
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
برجام فرصتی برای صنعت خودرو و قطعه

پرشین خودرو: رئیس كمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این كه دنیای امروز دنیای ارتباطات است و نمی توان از دانش جهانی فاصله گرفت، ‌از آمادگی مجلس شورای اسلامی و كمیسیون صنایع و معادن برای حمایت از خودروسازان در قراردادهای داخلی، خارجی، پشتیبانی و علم و فناوری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، عزیزاكبریان در مراسم امضای قرارداد و تفاهم نامه ده جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلتفرم محصولات ایران خودرو اظهار كرد: زمانی كه ما در مجلس به برجام رای دادیم، انتقادهای بسیاری شد امانباید فراموش كرد كه هم زمان با تكیه بر توان و دانش فنی داخلی باید به دانش فنی روز دنیا هم مجهز شد و فاصله گرفتن از آن ما را از این فرصت دور می كند.

وی فعالیت امروز واحدهای قطعه سازی و ایجاد شركت های دانش بنیان در این بخش را نتیجه برجام دانست و گفت: حضور گسترده دانشگاه ها در صنعت می تواند نویددهنده دستیابی به توسعه بیشتر باشد. این حركتی است كه سال ها قبل در حوزه بهداشت و درمان كشورنیز اتفاق افتاد و ثمره آن را امروز می توان به خوبی در بخش درمانی كشور مشاهده كرد.

رئیس كمیسیون صنایع و معادن مجلس اتصال دانشگاه و صنعت را امری غیرقابل اجتناب عنوان و تصریح كرد: باید از فرصت به وجود آمده در راستای توسعه صادرات كشور بهره برد. این هدف غایی است كه صنعت باید دنبال كند و ما نیز در مجلس آماده هر نوع كمكی در راستای ارتقای تولید و صنعت هستیم.

کد خبر 72914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha