سواری با رنو کولئوس به فضای مجازی رسید!+جزئیات

پرشین خودرو: نماینده رسمی رنو که همواره تلاش داشته با استفاده از استانداردهای جهانی رنو، فروش خودرو را مدرن سازی کند، بعد از تست درایو کولئوس در کویر و برف، این بار با طرح "نمایشگاه مجازی رنو کولئوس" به استقبال علاقه مندان این برند فرانسوی آمده است.

به گزارش پرشین خودرو، نگین خودرو در صفحه اینترنتی که برای ثبت نام علاقه مندان شرکت در این طرح معرفی کرده با این توضیح شما را به ثبت نام در نمایشگاه مجازی کولئوس دعوت می کند:

به نمایشگاه مجازی رنو کولئوس خوش آمدید!

شما می توانید از همین جا، پشت میز خود در خانه و یا هرجای دیگری که دسترسی به اینترنت دارید؛ لحظاتی ناب را با رنو کولئوس تجربه کنید. برای ثبت نام رایگان با ما همراه باشید:

وارد سامانه شوید
اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید
سانس مورد نظرتان را انتخاب کنید

همچنین رنو از طریق پیامک و ایمیل برای شما سانس انتخابی تان را ارسال خواهد کرد و با نزدیک شدن به زمان برگزاری سانس شما، یادآوری از طریق پیامک انجام می شود.


اما طرح نمایشگاه مجازی رنو کولئوس که نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران ارائه می کند، چیست؟

شما بعد از ثبت نام در این نمایشگاه مجازی و تعیین وقت با یک ویدئوی 10 دقیقه ای روبرو می شوید که عملکرد و کارایی فنی رنو کولئوس در 4 اقلیم متفاوت آب و هوایی، که اتفاقا با تصاویری خارق العاده همراه است را برای شما نمایش می دهد.

در این طرح شما می توانید ضمن آشنایی با آپشن های رنو کولئوس که طیف گسترده ای از امکانات را شامل می شود همزمان از راهنمایی کارشناسان دوره دیده رنو در ایران بهره مند شوید و در حین تماشای ویدئو سوالات و ابهامات خود را با پرسیدن از کارشناسان نگین خودرو برطرف کنید.


در پایان می توانید جهت ثبت نام در طرح نمایشگاه مجازی رنو کولئوس که رایگان برگزار می شود، از اینجا اقدام کنید.

کد خبر 72934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha