کد خبر 72959
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در کرج

پرشین خودرو: نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مردان استان البرز از برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در کرج خبر داد و گفت: استفاده از دوچرخه هم در سلامتی شهروندان و هم در کاهش آلودگی هوا موثر است.

ب‌ه گزارش پرشین خودرو، محمدرضا محمدی ، گفت: روز گذشته طبق روال چند هفته قبل برنامه سه شنبه‌های بدون خودرو با همکاری شهرداری منطقه هفت، هیئت دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان در گوهردشت کرج برگزار شد.

وی با بیان اینکه حدود صد نفر در این برنامه شرکت کرده بودند، افزود: این چهارمین بار بود که برنامه سه شنبه بدون خودرو در کرج برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه در سلامتی و کاهش آلودگی هوا موثر است.

محمدی به دیگر برنامه‌های هیئت دوچرخه سواری اشاره و اعلام کرد: علاوه بر سه شنبه های بدون خودرو، برنامه دوچرخه سواری در جمعه آخر هر ماه نیز در حال پیگیری و مسیرها در حال مشخص شدن است.

وی از تلاش های این هیئت برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری گفت و ادامه داد: باید طوری باشد که هر خانواده البرزی یک دوچرخه داشته باشد، از همین رو هیئت می‌تواند در خرید دوچرخه به صورت اقساط و تخفیف کمک کند.

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مردان البرز در خصوص برگزاری همایشها و مسابقات دوچرخه سواری در استان گفت: جمعه هفته جاری یک مسابقه بزرگ در مهرشهر برگزار خواهد شد که در آن قهرمانان کشوری و آسیایی حضور دارند.

وی از پتانسیل‌های البرز در زمینه دوچرخه ‌سواری گفت و اظهار کرد: قهرمانان استان البرز در جوانان، امید و بزرگسالان کشور حضور دارند و در این زمینه از پتانسیل خوبی برخوردار هستیم.

وی با تاکید بر تلاش هیئت دوچرخه سواری برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در این راستا پای کار هست و همه جوره از این تصمیم پشتیبانی می‌کند.

وی در پایان و در خصوص اینکه مسیرهای شهر کرج برای دوچرخه سواری مناسب نیست اعلام کرد: شورای شهر مسیرهایی را مخصوص دوچرخه سواری تصویب کرده است، می‌توان پس از آشنایی مردم مسیرها را نیز اصلاح کرد.

ایسنا

کد خبر 72959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha