کد خبر 72963
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کاهش توقیف خودرودر زنجان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به توقیف خودرو در استان زنجان گفت: طی سالجاری توقیف خودرو و موتور سیکلت کاهش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  افزود: طی فروردین ماه سال ۹۶ توقیف خودرو در استان زنجان به صورت محسوسی کاهش یافته است.

وی اظهار کرد:همچنین توقیف موتور سیکلت هم در استان زنجان طی یک ماهه سالجاری کاهش داشته و علت این امر هم قانونمند دار شدن رانندگان بوده و کمتر تخلف می کنند.

شیرمحمدی علت اصلی توقیف خودرو را سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و نداشتن گواهینامه عنوان کرد و گفت: در سالجاری هم پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی می کند.

وی تصریح کرد: خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان داشته و تخلفات بسیار حادثه ساز داشتند به پارکینگ منتقل شدند و پلیس مانع مسافرت آنها شد. نوروز امسال خیلی از رانندگان بدون گواهینامه اقدام به رانندگی کرده بودند که پلیس مانع مسافرت آنها شد و خودرو را به پار کینگ منتقل کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: هدف پلیس از توقیف خودرو حفظ امنیت جانی مردم است و متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به رانندگی می کنند و علاوه بر خود جان دیگران را هم به خطر می اندازند و خوشبختانه از اواخر اسفند ماه سال ۹۴ با افزایش دو برابری جریمه ها، تصادفات در جاده های استان زنجان به صورت خیلی محسوسی کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت با رهگیری به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند.

وی افزود: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

کد خبر 72963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha