کد خبر 72985
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

پرشین خودرو: یک تاج الماس‌نشان که 367 قطعه الماس در خود داشت، از موزه‌ای در کارلسروهه آلمان به سرقت رفت. این تاج به شاهزاده هیلدای بادن تعلق داشت.

به گزارش«پرشین خودرو»، یک تاج الماس‌نشان که 367 قطعه الماس در خود داشت، از موزه‌ای در کارلسروهه آلمان به سرقت رفت. این تاج به شاهزاده هیلدای بادن تعلق داشت.
 

 یک تاج ساخته شده از طلا و پلاتین که367 قطعه الماس در خود داشت، از موزه ایالت بادن ورتمبرگ در  شهر کارلسروهه به سرقت رفت.
 
سرقت تاج الماس‌ نشان از موزه‌ای در آلمان 


شاهزاده هیلدا شارلوت ولیهلمین ناسائو، متولد 5 نوامبر 1864 و متوفی 8 فویه 1952 آخرین شاهزاده از دوک‌های بادن بود. هیلدا شارلوت دختر آدولف، دوک اعظم لوکزامبورگ و دوک سابق ناسائو در آلمان بود که در سال 1866 برکنار شد.

پلیس ایالت بادن ورتمبرگ اعلام کرد تاج به سرقت رفته حدود 1.2 میلیون یورو قیمت دارد و از موزه "بادیشیس لاندس‌موسیوم" شهر کارلسروهه به سرقت رفته است. پلیس اعلام کرده در حال تحقیق از شاهدان عینی برای یافتن سرنخی در این‌باره است.

آلمان در ماه مارس گذشته نیز شاهد به سرقت رفتن یک اثر هنری بود. یک سکه طلای 100 کیلویی که تصویری از ملکه الیزابت دوم را روی خود داشت از "بوده موسیوم" ربوده شد. ارزش اسمی این سکه یک میلیون دلار برآورد شده بود.

 

 

منبع: تابناک

کد خبر 72985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha