گیمرهایی که راننده فرمول یک «مک لارن» می شوند!

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، علاقمندان بازی‌های ویدیویی زیادی هستند که بخش زیادی از وقت خودشان را به بازی کردن اختصاص می‌دهند. در این میان، تعداد طرفداران دوآتیشه بازی‌های ماشینی هم کم نیست. حالا خبر خوب این است که اگر در بازی‌های خودرویی مثل فورزا (Forza) و گرن‌توریزمو (Gran Turismo) حرفه‌ای باشید، شاید بتوانید پست خوبی را در ورزش هیجان‌انگیز فرمول یک تصاحب کنید!

مک‌لارن اعلام کرده که بهترین گیمر خودرویی دنیا را به عنوان راننده شبیه‌ساز ورزش فرمول یک جذب می‌کند. این رقابت با همکاری دو شرکت بزرگ مک‌لارن و لاجیتک جی (Logitech G) برگزار می‌شود. شرکت لاجیتک جی در ساخت تجهیزات حرفه‌ای چرخ و پدال، سابقه شبیه‌سازی خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۶ نفر فینالیست این رقابت‌های ویدیو گیم توسط کارشناسان فرمول یک انتخاب می‌شوند. هم‌چنین ۴ نفر دیگر هم برای رویدادهای آنلاین تابستان امسال انتخاب می‌شوند. این ۱۰ فینالیست برای مصاحبه در مرکز فناوری مک‌لارن حاضر می‌شوند. افراد با هم رقابت می‌کنند تا مهارت‌های مهندسی و هماهنگی تیمی را نشان دهند. در نهایت از این ۱۰ فینالیست، بهترین گیمر انتخاب می‌شود.

برنده این رقابت می‌تواند به مدت یک سال و به عنوان راننده شبیه‌ساز برای مک‌لارن کار کند. این شخص هم‌چنین می‌تواند در تیم مهندسی مک‌لارن در مرکز فناوری این خودروساز و در پیست‌های گرندپری دنیا، شرکت کند. این همکاری باعث می‌شود تا به پیشرفت خودروهای دو راننده فرناندو آلنسو (Fernando Alonso) و استوفل واندورنه (Stoffel Vandoorne) کمک شود.

کد خبر 73009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha