کد خبر 73045
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
تکلیف جایگاه‌های تک‌سکویی چه می‌شود؟

پرشین خودرو: رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین و گازوئیل، اظهار کرد: این دستور مجلس باعث می‌شود برخی از جایگاه‌ها با کارت سوخت و برخی دیگر بدون کارت سوخت به مردم بنزین عرضه کنند.

به گزارش پرشین خودرو، بیژن حاج محمدرضا ، با بیان این‌که جایگاه‌های جدید سوخت به دستگاه‌های کارت‌خوان مجهز نیستند، گفت: جایگاه‌های تک‌ سکویی که به دستور وزیر نفت در برخی از شهرها مانند تهران و اصفهان نصب شدند بدون کارت‌خوان بوده و بنزین را به صورت آزاد می‌فروشند.

وی با اشاره به تصمیم مجلس مبنی بر اجباری بودن استفاده از کارت سوخت تصریح کرد: این تصمیم باعث می‌شود وقت مردم گرفته شود. این جایگاه‌های تک سکویی باید با این تصمیم مجلس ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنند تا به دستگاه‌های کارت‌خوان مجهز شوند، مگر این‌که این هزینه را نکنند که باعث می‌شود تعدادی از جایگاه‌ها بنزین را با کارت و تعدادی دیگر بدون کارت سوخت به مردم عرضه کنند.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت به این سوال که آیا تصمیم اخیر مجلس در مورد لزوم استفاده از کارت سوخت باعث دو نرخی شدن بنزین می‌شود یا خیر، پاسخ داد: دو نرخی شدن بنزین با توجه به این‌که پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مدار آمده خنده‌دار است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح چهارشنبه با اصلاح ماده ۱ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مصوب کردند عبارت « از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش حمل و نقل با استفاده از کارت هوشمند سوخت» جایگزین عبارت «از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش‌های حمل و نقل،‌ صنعت و کشاورزی با اولویت کارت هوشمند سوخت» می‌شود.

ایسنا

کد خبر 73045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha