کدام قطعه سازان برزیلی به ایران آمدند؟+اسامی و زمینه فعالیت

پرشین خودرو: هتل آزادی تهران میزبان نشست فنی و تجاری سازندگان قطعات خودروی برزیل بود که با حضور سفیر برزیل در تهران برگزار شد. اما نمایندگان کدام شرکت ها در این نشست حضور داشتند؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این نشست که به منظور آشنایی قطعه سازان برزیلی با فضای بازار خودرو وقطعه سازی ایران برگزار شد میزبان نمایندگان شرکت های مطرحی از صنعت خودروی برزیل شد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.
 

 

SINDIPECAS

انجمن ملی سازندگان قطعات خودرو برزیل و انجمن صنعت قطعات خودروی برزیل که به طور مستقیم در توسعه و تقویت بخش قطعات خودرو برزیل فعالیت می کنند هم در این نشست حضور داشتند. این انجمن با 500 عضو سرمایه خارجی و داخلی را برای فعالان صنعت خودروی و قطعه برزیل آماده می کند. این شرکت ها به 181 کشور صادرات دارند.

 

شرکت W.H.B

این شرکت که به صورت خانوادگی اداره می شود در کارخانه های خود داخل و خارج از برزیل به تولید قطعات آهنگری شده فولادی و قطعات چدنی مشغول است و به خاطر وضعیت استراتژیک این شرکت که دربندر کورتیبا در شمال شرق برزیل واقع شده است از موقعیت بسیار خوبی در صنعت خودرو برخوردار است.



CHIPTRONIC

این شرکت از ابتدای فعالیت 20 ساله خود راه حل های نوآورانه ای در صنعت خودرو برزیل ارائه کرده است.مهم ترین تولیدات این شرکت شامل تجهیزات عیب یابی، برنامه ریزی کلیدی، آزمایش ماژول ها و نیز نرم افزارهای کمکی برای تعمیرکاران می شود.انتشار کتابچه های راهنمای فنی، کناب های کار و محتوای اطلاعاتی از دیگر فعالیت های این شرکت است.



SUPORTE REJ

این شرکت یکی از تولیدکنندگان سنتی برزیل در زمینه قطعات خودروهای سنگین مثل اتوبوس و کامیون است.محصولات تولیدی این شرکت در خودروهای تجاری اروپایی تولید شده در برزیل استفاده می شود.قطعات تولیدی این شرکت به 70 کشور جهان صادر می شود.



URBA ------ BROSOL

این شرکت برزیلی به تولید پمپ آب خودرو مشغول است.علامت تجاری این شرکت به یک مرجع ملی برای انواع خودروها تبدیل شده است.


FRASEL

این شرکت یکی از پیشتازان جهانی در فناوری و نوآوری های ترمز در جهان و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اصطکاکی در جهان به شمار می رود که بیش از 12 هزار نوع قطعه در کارخانه های آن تولید می شود.تولید لنت ترمز هواپیما یک نمونه از محصولات تولیدی این شرکت است.



SBU

شرکت اس.بی.یو مجموعه کاملی از انواع اتصالات و لوله های برنجی برای مصارف مختلف را تولید می کند.



ECS

ای.سی.اس که در سال 1955 تاسیس شده تولیدکننده برس کربن و گیره های برس ویژه خودروهای معمولی و برقی است.این شرکت تجربه صادرات 30 ساله به 40 کشور را با خود دارد.



FREIOS FAJR

این مجموعه به عنوان یک شرکت بازسازی کننده ترمز هوا در صنعت خودرو برزیل و جهان شناخته می شود که از آزمایشگاه و مرکز آموزش مجهزی برخوردار است.



RIOSULENSE

تخصص این شرکت برزیلی تولید انواع قطعات ریخته گری با آلیاژهای خاص است.عمده ی محصولات این شرکت به آمریکا و اروپا صادر می شود.



MIC

این شرکت از متخصصان تولید قطعات خودرو برای خطوط سنگین است که بیش از 2 هزار نوع محصول مختلف را تولید می کند.

کد خبر 73058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha