کد خبر 73166
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
 لوکس ترین قطار دنیا+تصویر

پرشین خودرو: اگر از آن دسته افرادی هستید که باید از راه دور مراتب کاری خود را چک کنید یا بخشی از امور کاری خود را از راه دور ارائه دهید، نگران نباشید، قطار در کوپه به شما دفتری پر امکانات برای ارتباط با محیط کاریتان ارائه خواهد داد و تمرکز زیادی را برایتان فراهم می‌آورد.

به گزارش پرشین خودرو، در اواخر ماه مارس سال جاری ژاپنی‌ها از ساخت قطاری فوق‌لوکس خبر دادند. اما هفته گذشته مقامات مربوطه در سرزمین آفتاب تابان، این قطار فوق لوکسشان را در معرض دید عموم قرار داده و خبر افتتاحش را منتشر کردند. سفر طولانی با قطار اصولا پروسه‌ای سخت و کسالت‌آور است، اما قطار بسیار لوکس ژاپنی‌ها حتی طولانی‌ترین و سخت‌ترین سفرها را برایتان آسان خواهد کرد.

 اگر با این قطار لوکس قصد گردش به دور ژاپن را داشته باشید، باید 2220 دلار خرج کنید. از طرفی تمام ظرفیت مورد استفاده برای این قطار از یک سال قبل به فروش رسیده است.

کلاسی جدید در قطار سواری

تجملات از فضای خارجی با رنگ بژ و براق و پنجره‌های هندسی شروع می‌شود. ارائه طراحی ژاپنی با کف‌پوش‌های ظریف در تمامی قطار دیده می‌شود. در برخی از موارد نیز می‌توان فرش زیبایی را در کف‌پوش‌ها مشاهده کرد که گرمای زیادی به فضا خواهند بخشید.

کلاسی جدید در قطار سواری

این قطار لوکس را کن کیویوکی اوکویاما طراح معروف فراری انزو، 599 GTB و خودروی جعبه‌ای میتسوبیشی کلت CZC طراحی کرده است. 17 کوپه لوکس در این قطار وجود دارد و در صورت استفاده از آن با 33 نفر دیگر همسفر خواهید شد.

کلاسی جدید در قطار سواری

چوب‌های خمیده جای چین و قوس‌های خودروهای طراح معروف در داخل و خارج را گرفته‌اند.

در کوپه شخصی‌تان فضای بزرگی را خواهید دید. چوب از عناصری است که سخاوتمندانه در فضای غرفه‌ها دیده می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که باید از راه دور مراتب کاری خود را چک کنید یا بخشی از امور کاری خود را از راه دور ارائه دهید، نگران نباشید، قطار در کوپه به شما دفتری پر امکانات برای ارتباط با محیط کاریتان ارائه خواهد داد و تمرکز زیادی را برایتان فراهم می‌آورد.

کلاسی جدید در قطار سواری

بخشی از قسمت عمومی قطار برای استفاده از مناظر بیرونی به شکل شیشه‌ای طراحی شده است.

کلاسی جدید در قطار سواری

مهمانان با وسائل بسیار لوکس که توسط طراحان بزرگ طراحی شده، مورد پذیرایی قرار می‌گیرند. کارد و چنگال‌های نقره‌ای-نیکلی از جمله این موارد هستند.

کلاسی جدید در قطار سواری

هدف از ارائه این شاهکار توسط ژاپنی‌ها ترغیب سفر با قطار و ایجاد فضایی لذت بخش در استفاده از خطوط موازی آهن است.

عصرایران

کد خبر 73166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha