شمارش معکوس برای فروش رنو كولئوس ٢٠١٨ آغاز شد+توضیحات

پرشین خودرو: در حالى كه هنوز برخى برندهاى خودرویى، در تب و تاب فروش مدل هاى ٢٠١٦ هستند، نگین خودرو تصمیم دارد تنها ٣ماه پس از رونمایى و فروش رنو كولئوس٢٠١٧، بزودى اقدام به فروش مدل هاى ٢٠١٨ این كراس اوور بى نظیر و پرطرفدار كند.

به گزارش پرشین خودرو، نیو كولئوس كه در بهمن ماه سال گذشته در نمایشگاه بین المللى خودروى تهران رونمایى شد، براى رقابت با كراس اوورهاى مدعى بازار همچون هیونداى سانتافه، نیسان ایكس تریل، میتسوبیشى اوتلندر و كیا سورنتو پا به میدان نهاد و با قیمت گذارى هوشمندانه از سوى شركت وارد كننده و همچنین داشتن ویژگی هاى منحصر بفرد توانست فروش بى سابقه اى را در كشور رقم بزند!

این خوش قامت فرانسوی كه به "سلطان هندلینگ" نیز معروف است، با چنان استقبال گسترده اى از سوى مشتریان مواجه شده که در مدت کوتاه عرضه توانسته بازار ایران را از لحاظ زمانبندی به چهارمین بازار واردات این محصول در دنیا تبدیل کند.

کولئوس با طراحی منحصر به فرد و آپشن های مناسب می تواند به جرأت بهترین انتخاب در بازه قیمتی خود باشد. در کنار امکانات فول، طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب، رنو كولئوس جدید از خدمات پس از فروش گسترده نگین خودرو در سراسر کشور بهره مند است و می تواند خیال مشتریان را از تامین قطعات یدکی مورد نیاز کاملا آسوده کند.

علاقمندان به برند رنو و نیوکولئوس باید منتظر خبرهاى بعدى شركت نگین خودرو باشند ...

 

کد خبر 73218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha