۳۵درصد بازار خودروهای سبک تجاری در اختیار زامیاد است

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت زامیاد از کسب سهم ۳۵ درصدی این شرکت از فروش خودروهای سبک تجاری کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، فریدون حمیدی با اشاره به روند رو به رشد تولید شرکت زامیاد در سال گذشته تاکید کرد: در شرایطی که در اغلب ماه های سال ۹۵ روند رو به رشدی در تولید داشتیم، توانستیم رشد ۲۳ درصدی تولید را نسبت به سال پیشین به ثبت برسانیم. ضمن اینکه برنامه ریزی ما بر اساس افزایش تولید در تمامی رده های محصولات در سال جاری انجام شده است.

وی در ادامه، افزایش و ارتقاء کیفیت محصولات زامیاد همپای رشد تیراژ تولید را ماموریتی مهم برای این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: این شرکت با تولید مجدد محصولات اروپایی و پیاده سازی سیستم های نوین کیفی و حضور کارشناسان متخصص قصد دارد در سال جاری، کیفیت محصولات خود را نیز ارتقاء چشمگیری دهد.

مدیرعامل زامیاد به ارتقاء روز افزون اهمیت مشتری مداری در تداوم عملکرد یک شرکت خودروسازی و حفظ و افزایش سهم بازار رقابتی نیز اشاره و تاکید کرد: این شرکت روند رو به رشد بهبود کیفیت محصولات تولیدی را به عنوان یک هدف استراتژیک در برنامه های کلان خود تدوین کرده که افزایش کیفیت خودروهای این شرکت، بیانگر این موضوع است.

شرکت زامیاد در سال گذشته با آغاز دوباره همکاری خود با شرکت ایویکو ایتالیا بعد از پنج سال، قصد دارد در سال جاری روند تولید محصولات این برند را در تمامی رده های کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ... افزایش دهد.

کد خبر 73223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha