کد خبر 73258
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاه

پرشین خودرو: رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مرکز کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا امیری" رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح این خبر انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاهگفت: به دنبال افزایش سرقت خودرو در سطح شهر کرمانشاه طی ماه‌های گذشته، پرونده‌های واصله در این خصوص جهت ادامه تحقیقات به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع داده شد و مراتب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات همه جانبه و تکمیلی، یکی از سارقان سابقه دار که در انجام سرقت‌های اخیر نقش داشته است شناسایی و با انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های مستمر مخفیگاه وی مشخص شد، لذا پس از اطمینان از حضور وی، با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال یافت.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم طی تحقیقات فنی و پلیسی تیم پی جویی پرونده به ۱۰ مورد سرقت خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی و طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند که اموال مسروقه را به شخصی در سطح شهر به فروش رسانده اند که در این راستا شخص مالخر دستگیر و به خرید خودروهای مسروقه از متهمان معترف شد.
سرهنگ امیری در خاتمه افزود: با راهنمایی متهمان محل‌های سرقت بازسازی و تمامی مالباختگان شناسایی شدند، همچنین متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

کد خبر 73258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha