افزایش توان رنو ساندرو RS با بسته Racing Spirit

پرشین خودرو: یکی از خودروهای پرتوان و مقرون به صرفه ای که برای بازار برزیل در نظر گرفته شده رنو ساندرو RS است. این مدل به عنوان یک هاچ بک با عملکرد بالا به تازگی بسته Racing Spirit دریافت کرده که آن را به مدلی قابل توجه و قدرتمندتری تبدیل کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، با 4 لاستیک Pilot Sport 4 میشلین در کنار رینگ های 17 اینچی آلیاژ آلومینیومی، ساندرو RS رنو جذاب به نظر می رسد. گذشته از چرخ ها، صاحبان این مدل می توانند شاهد لنت ترمز قرمز، حاشیه های دامنه و آینه بغل های قرمز رنگ باشند که در کنار رنگ بدنه مشکی تهاجمی به نظر می رسد.


برای داخل کابین نیز کمپانی سعی کرده تریم مشکی و قرمزی در نظر گیرد تا با ظاهر بیرونی یکپارچه شده و ریسینگ جلوه کند. البته این نسخه ریسینگ به شمار رفته زیرا رنو سعی کرده با پیشرانه ای پرتوان و طراحی اسپرت آن را به یک مدل قابل توجه تبدیل کند. همانند نسخه استاندارد مدل Racing Spirit به پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی 150 اسب بخاری مجهز است که در کنار گیربکس شش سرعته عملکرد بالایی ارائه می دهد.


این پیشرانه قادر است در هشت ثانیه به 100 کیلومتر برساعت برسد. همچنین سقف سرعت آن 20کیلومتربرساعتی بوده که به عنوان هاچ بک قابل توجه است.


قیمت این محصول رنو 66 هزار دلاری بوده که بسیار بیشتر از فورد فیستا ST است. RS با چراغ های LED، تهویه مطبوع اتوماتیک، پنجره های برقی جلو، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش هفت اینچی لمسی در کنار سنسور پارک، کروز کنترل، ESP و سیستم کمک حرکت روی شیب همراه است که سیستم کاملی محسوب می شود.


رنو اعلام کرده که در جریان نمایشگاه Buenos Aires Motor Show این محصول به نمایش درخواهد آمد.
 

کد خبر 73268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha