کد خبر 73390
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
هواپیمای جدید ATR تحت پوشش بیمه ایران

پرشین خودرو: 4 فروند هواپیماهای جدید خریداری شده دیگر توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه کامل بدنه، مسئولیت ثالث و سرنشین بیمه ایران قرار گرفت.

به گزارش  پرشین خودرو،  مدیر بیمه‌های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران با اعلام این خبر افزود : این ۴ فروند هواپیما از نوع ATR۷۲-۶۰۰ و از ایمن‌ترین هواپیماهای توربوپراپ جهان است که روز گذشته تحویل شرکت هواپیمایی ایران ایر شد.

مجید رحمتی افزود: بر اساس قرارداد ایران ایر و شرکت سهامی بیمه ایران، هواپیماهای خریداری شده از مبدا پرواز در فرودگاه «تولوز» فرانسه و نیز پس از ورود به ایران به طور کامل تحت پوشش کامل بیمه ایران قرار گرفته‌اند.

وی صدور گواهی‌های بیمه‌ای مورد تایید کارخانه سازنده هواپیما و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را از الزامات بیمه‌ای تعیین شده برای تحویل ۴ فروند هواپیمای مورد اشاره برشمرد وگفت : بیمه ایران با صدور این گواهی ها تنها شرکت بیمه‌ای است که تمامی هواپیماهای نوساز تحویل شده به ایران را تحت پوشش خود قرارداده است.

گفتنی است، پیش از این نیز یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ و دو فروند هواپیمای ایرباس A۳۳۰، توسط بیمه ایران بیمه کامل شده بودند.

ایسنا

کد خبر 73390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha