کد خبر 73395
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
هیچ کس باهواپیمای دسته دوم عکس نمی گیرد

پرشین خودرو: رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همان‌طور که در دنیا رسم است که برای تمام هواپیماهای نو یا ورود هواپیماهای جدید مراسم برگزار می‌کنند، هیچ‌کس برای ورود هواپیماهای دست دوم عکس یادگاری نمی‌گیرد.

به گزارش  پرشین خودرو،  علی عابدزاده در مراسم ورود چهار هواپیمای ATR به ایران اعلام کرد: امروز باید اعلام کنیم که صنعت هوایی ایران که برای دورانی طولانی از روند تحولات جهانی فاصله گرفته بود، توانسته بار دیگر حرکت خود را برای رسیدن به بازارهای جهانی از سر بگیرد.

وی با بیان این‌که خوشبختانه در طول چند سال گذشته بسیاری از مشکلات این صنعت برطرف شده است، تاکید کرد: پیش از دولت یازدهم شرایط طوری شده بود که سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به ورود در صنعت هوایی ایران نداشتند اما با مذاکرات انجام گرفته بعد از توافق هسته‌یی، امروز صفی از سرمایه‌گذاران جدید تشکیل شده و بسیاری از ایرلاین‌های ایرانی که زیان‌ده شده بودند دوباره شرایط اقتصادی مطلوبی پیدا کرده‌اند.

معاون آخوندی با اشاره به اظهارنظر رییس ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی که گفته بود ما بیش از ۱۰۰ هواپیما وارد کردیم ولی با آن عکس یادگاری نگرفتیم توضیح داد: در تمام دنیا رسم است که وقتی یک هواپیمای جدید ساخته می‌شود یا برای نخستین بار وارد یک فرودگاه می‌شود مراسم می‌گیرند و با آن عکس یادگاری می‌گیرند اما قطعا هیچ جای دنیا برای ورود هواپیماهای دست دوم مراسمی برگزار نمی‌شود و این غیرطبیعی است که برای هواپیماهای کارکرده عکس یادگاری گرفته شود.

عابدزاده خاطرنشان کرد: با ورود هواپیماهای ATR به ایران فرودگاه‌های کوچک که تا کنون به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند بار دیگر در مسیر توسعه قرار می‌گیرند و مردم شهرهای کوچک می‌توانند از توان توسعه‌ای این هواپیماها نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 73395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha