کد خبر 73444
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
سه کشته حاصل واژگونی پژو ۴۰۵ در محمودآباد

پ‌رشین خودرو: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 3 نفر و مصدوم شدن 2 نفر بر اثر واژگونی خودروی پژو۴۰۵ و برخورد با خودروی پژو ۴۰۵ دیگر در در خیابان معلم محمودآباد خبر داد.

ب‌ه گزارش پرشین خودرو، زکریا اشکپور  اظهار کرد: خبر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ و برخورد با خودروی پژو ۴۰۵ دیگر در محمودآباد به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان معلم محمودآباد در ورودی روستای حربده اتفاق افتاد به طوری که در این حادثه خودروی پژو ۴۰۵ واژگون و به لاین مخالف منحرف شد و با خودروی پژو ۴۰۵ دیگر به شدت برخورد کرد.

اشکپور عنوان کرد: بلافاصله به پایگاه‌های اورژانس محمودآباد، تلیکسرو معلم‌کلا مأموریت اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های‌ مذکور در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، اعلام کرد: در این حادثه متاسفانه یک زن نوجوان ۱۶ ساله و دو مرد ۵۰ ساله و ۲۸ ساله در دم جان باختند و دو مرد نوجوان ۱۸ و ۱۷ ساله مصدوم شدند.

این مسئول یادآور شد: این مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

‌برخورد پرادو با گاردریل در سوادکوه یک مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از یک مصدوم و یک کشته بر اثر برخورد خودروی پرادو با گاردریل در منطقه دوآب جاده سوادکوه خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا‌، اظهار کرد: خبر برخورد پرادو با گاردریل در سوادکوه به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: این حادثه که به دلیل انحراف خودروی پرادو و برخورد با گاردریل در منطقه دوآب جاده سوادکوه اتفاق افتاد.

اشکپور عنوان کرد: در حادثه دوآب سوادکوه یک زن ۳۶ ساله مصدوم شود و یک دختر بچه هشت ساله در دم جان باخت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، یادآور شد: در این حادثه همکاران پایگاه اورژانس دوآب به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای زیراب منتقل کردند.

کد خبر 73444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha