پشتیبانی از «اندروید اتو» به 3 مدل بنز دیگر رسید

پرشین خودرو: از این پس سه مدل SL ،GLS و SLC‌ سال ۲۰۱۷ مرسدس‌ بنز از اندروید اتو پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش پرشین خودرو، زومیت نوشت: اندروید اتو روز به روز در حال گسترش در اتومبیل‌ها است و از خودروسازان کره‌ای گرفته تا آلمانی‌ها همه به اندروید اتو تمایل نشان داده‌اند. از این پس سه مدل سال ۲۰۱۷ مرسدس SL ،GLS و SLC از اندروید اتو پشتیبانی خواهند کرد.

مرسدس بنز عموما در دیدگاه مردم به عنوان تولیدکننده‌ی خودروهای لوکس و گران‌قیمت شناخته می‌شود؛ این دیدگاه تا حدودی درست است، با این حال مدل‌های مقرون به صرفه نیز در بین محصولات این شرکت آلمانی پیدا می‌شود.

برای مثال مدل ۲۰۱۷ مرسدس بنز SLC در مدل پایه تنها چهل و هفت هزار دلار قیمت دارد و مدل SL امسال با هشتاد و هفت هزار دلار قابل خرید است. از این پس دارندگان این مدل‌ها نیز در کنار برخی مدل‌های از پیش پشتیبانی شده‌ی مرسدس بنز، پلتفرم مالتی‌مدیای گوگل را تجربه خواهند کرد.

مرسدس بنز پیش‌تر مدل‌های ۲۰۱۷ کلاس‌های A ،B و کلاس E سدان را با اندروید اتو هماهنگ کرده بود. مرسدس بنز تنها مدل‌های سال ۲۰۱۷ خود را به اکوسیستم جدید گوگل سپرده است؛ با این حال انتظار می‌رود شاهد مدل‌های پشتیبانی شده‌ی بیشتری در آینده باشیم. اوایل ماه میلادی جاری گوگل بروزرسانی کوچکی برای اندروید اتو عرضه کرد. در این آپدیت آثاری از تغییر در کارت‌های صفحه‌ی خانگی اندروید اتو دیده می‌شود. به نظر می‌رسد گوگل به‌زودی ویژگی‌های جدیدی به اندروید اتو (Android Auto) اضافه خواهد کرد.

یکی از موضوعاتی که احتمالا به‌زودی شاهد آن خواهیم بود، همکاری گوگل با آئودی و ولوو است. گوگل و این دو خودروساز اروپایی قرار است برای اجرای نسخه‌ی تغییریافته اندروید روی خودروها با یکدیگر همکاری کنند. مشابه این کار پیش از این در خودروهای کرایسلر دیده شده بود با این حال گوگل به‌زودی آئودی و ولوو را به این سیستم مجهز خواهد کرد.

کد خبر 73462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha