تبریک رییس انجمن واردکنندگان خودرو به رییس جمهوری منتخب مردم+متن پیام

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش «پرشین خودرو»، متن کامل پیام میثم رضایی رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو خطاب به رییس دولت دوازدهم بدین شرح است:
«29اردیبهشت در تقویم ایرانیان با طنین حماسه و انقلابی گری برای ایران اسلامی به ثبت رسید؛ روزی که دست عنایت حق تعالی بالای سر ملت غیور ایران جلوه گری کرد و عظمت و شکوه حضور ملت پای صندوق های رای، جهانیان را محو تصویر این حماسه ی حضور ساخت. مشارکت وسیع ومردمی ای که آوازه ی آن مرزهای جمهوری اسلامی را درنوردیده و به الگویی از ایستادگی و وطن پرستی برای تمام مردم جهان بدل شده است. انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو نیز به عنوان نماینده واردکنندگان خودرو به کشور این جشن پرشکوه ملی که به واقع آیینه تمام نمای مردم سالاری دینی در کشورمان بود را به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و جناب آقای حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم تبریک می گوید.
تردیدی نیست که راه برای ما تازه آغاز شده و دولت منتخب نیز باید بکوشد با اشاعه ی عقلانیت و خردورزی در بند بند تصمیماتش موجبات برقراری عدالت،امنیت، رفاه مردم و مقابله با دست اندازی به بیت المال را فراهم آورد. دلدادگان به ایران وانقلاب اسلامی مصالح و منافع ملی را بر هر شخص و گروه و عقیده ای ترجیح می دهند، پس چه بهتر که روزهای کوتاه خدمتگذاری در پیشگاه مردم برای مان گوهری نایاب و امکانی برای توسعه ایران و ارتقای سطح معیشتی مردم کشورمان باشد.
انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب مردم ایران آرزوی توفیق و سلامتی برای ایشان دارد و آرزومند است همچنان که مردم آگاه کشورمان گزینه اصلح را برگزیدند، ایشان نیز بهترین ها را برای مردم کشورش بخواهد و با عمل خویش در دور دوزادهم ریاست جمهوری احترام، رفاه و توسعه را به مردم شریف و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی بازگرداند.
بروز ضعف ها و نواقص در خلال عملکرد دولتمردان امری ناگزیر است همانگونه که دولت یازدهم نیز در برخی موضوعات اقتصادی وسیاسی و فرهنگی کاستی هایی داشت ؛ اما این موضوع سبب نخواهد شد که انجمن ها و تشکل های غیر دولتی راه خود را از راه مردم جدا کرده وبه فعالیت های شخصی شان برسند، همانطور که در یکسال گذشته انجمن صنفی واردکنندگان خودرو همواره کمک های فکری و مشاوره های تخصصی خود را به دولت مردان ارایه داده و کوشیده است در استخراج تصمیمات همراه با عقلانیت در حوزه واردات خودرو سهیم باشد. تردیدی نیست که در این مسیر برچسب های ناروا و انتقادات بسیاری شامل حال اعضای انجمن شده است اما دغدغه همراهی با دولت و دلنگرانی مصالح مصرف کنندگان هیچگاه ما را از مسیری که در آن قدم گذاشته ایم دلسرد نخواهد کرد.
امید است با توسل به جوانگرایی، خردورزی وبهره گیری از پتانسیل کارشناسان و متخصصان حوزه خودرو بتوانیم در کنار تولید محصولاتی در شان و منزلت مردم عزیز کشورمان، واردات قاعده مند و منطقی را در سبد خودروهای مصرفی در کشور یکبار دیگر آمادگی خود برای همراهی با دولت در اجماع فکری و گزینش بهترین راهکارها برای تعالی صنعت خودروی ایران را اعلام می دارد و آرزو می کند 4 سال آتی به دست رییس دولت تدبیر وامید، دورانی پرشکوه و سراسر پیشرفت برای ایران اسلامی باشد.»

کد خبر 73552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha