در فضای دوستانه با جهان؛ عقب ماندگی ها را جبران کنیم

پرشین خودرو: اولین اتفاقی که در حوزه تولید قطعه باید رخ دهد، بهبود کیفیت و قیمت گذاری مناسب است تا بتوانیم در فضای رقابتی جهان ورود کرده و سهمی را برای خود کسب کنیم.

رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان ایران در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: خوشبختانه دولت یازدهم در این سال ها توانست قفل های صنعت خودرو را یک به یک باز کند و در حال حاضر فضای کسب و کار بهتر از قبل شده و برای همکاری با جهان شرایط مساعد است.

وی ادامه داد: چنانچه بتوانیم از فرصت های پیش روی استفاده کنیم برده ایم اما این مهم تنها با یک مدیریت قوی اتفاق خواهد افتاد. در افق 1404هدف اقتصاد و صنعت روشن است و ما باید 6 میلیارد یورو صادرات در پایان این برنامه داشته باشیم.

رییس انجمن قطعه سازان ایران تاکید کرد: صادرات فعلی غیر نفتی ما چشمگیر نیست و باید فضای فعلی را مغتنم شمرده و عقب ماندگی سال های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: اولین اتفاقی که در حوزه تولید قطعه باید رخ دهد، بهبود کیفیت و قیمت گذاری مناسب است تا بتوانیم در فضای رقابتی جهان ورود کرده و سهمی را برای خود کسب نماییم.

رضایی نیروی انسانی ماهر را یکی از اصلی ترین بخش های صنعت و اقتصاد کشور ها دانست و گفت: ژاپنی ها بهترین مثال برای استفاده بهینه از نیروی کار هستند و از همین اتفاق برای کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات خود بهره برده اند.

کد خبر 73564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha