فروش «ساینا» باپیش پرداخت 9 میلیونی+جزئیات

پرشین خودرو: سایپا در آستانه ی سالروز آزادسازی خرمشهر اقدام به عرضه ساینا ای.ایکس با روش های متنوع با زمان تحویل فوری و مدت دار کرد که در ادامه با این روش ها آشنا می شوید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این فروش ویژه 3 مدل فروش نقدی، پیش فروش اعتباری و لیزینگی را شامل می شود.


در طرح فروش ویژه سایپا که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر معرفی شده است ساینا را مشاهده می کنیم که به صورت نقدی با مبلغ 27 میلیون 888 هزار تومان همراه با تحویل فوری عرضه می شود.


در روش دوم که از سوی واحد بازاریابی و فروش سایپا پیشنهاد شده، پیش فروش با مبلغ اولیه 8 میلیون تومانی و تحویل مرداد، شهریور و مهر ماه 96 است که از مزایای این طرح می توان به سود انصراف 15 درصدی و مشارکت 21 درصدی اشاره داشت.


روش آخر پیشنهادی سایپا برای ساینا ای.ایکس پیش فروش اعتباری یا لیزینگی است.


در روش پیش فروش اعتباری یا لیزینگی مبلغ اولیه برای ثبت نام 9 میلیون تومان اعلام شده است که دو مبلغ 10 و 12 میلیون تومانی به عنوان تسهیلات به این طرح اختصاص پیدا کرده است.


با دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی نیاز به 3 فقره چک 4 ماهه با کارمزد 13 درصدی یا 4 فقره چک 6 ماهه با کارمزد 20 درصد خواهید داشت که البته سود انصراف و مشارکت 15 و 18 درصدی به مبالغ چک ها تعلق خواهد گرفت.


در روش خرید با تسهیلات 12 میلیون تومانی هم مانند روش فوق دو مدل پرداخت چکی منظور شده است با این تفاوت که برای 3 فقره چک 4 ماهه نرخ کارمزد 15 درصدی لحاظ شده است که جز این مورد تغییر دیگری را در این روش فروش مشاهده نمی کنیم.





در ادامه ضمن مراجعه حضوری به نمایندگی سایپا می توانید با حضور در سایت اینترنتی این شرکت از سایر طرح های فروش مطلع شوید.

کد خبر 73570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha