ما به تمام تعهدات‌مان به ایران پایبندیم

پرشین خودرو: معاون مدیرعامل ATR با بیان اینکه ما به تمام تعهداتمان به ایران پایبند هستیم اظهار داشت: علاوه بر قرارداد فروش 20 فروند هواپیما، با ایران‌ایر قرارداد پشتیبانی از این تعداد هواپیما را نیز منعقد کرده‌ایم.

به گزارش پرشین خودرو،  جیوانی در نشست خبری حاشیه مراسم چهار فروند هواپیمای ATR در پاسخ به پرسش ایلنا مبنی بر فشارهای آمریکا برای تحریم‌های جدید یا تغییر در برجام و تاثیر در آن بر همکاری‌های ایران و شرکت ATR گفت: به نظر من در صنعت تولید هواپیما موضوع مهم، نیاز و الزامات است. اساس این قراردادها در صنعت هوانوردی الزامات، تقاضا و عرضه است.

معاون مدیرعامل ATR افزود: کارهای زیادی بین گروه‌های ATR و ایران‌ایر برای خرید و فروش این هواپیماها انجام شده است.

جیوانی تاکید کرد: همانطور که می‌بینید امروز چهار فروند هواپیما را تحویل دادیم و کار ما با ایران با تحویل این هواپیماها شروع شده است.

وی با تاکید بر اینکه قرار است 16 فروند دیگر هواپیماهای ایران‌ایر را تحویل دهیم و 20 فروند دیگر هم به صورت اختیاری است گفت: در واقع قرارداد ما با ایران‌ایر 40 فروند هواپیمای ATR است که 20 فروند آن به صورت اختیاری خواهد بود.

معاون مدیرعامل ATR ادامه داد: تمام شرکت‌ها و پارتنرهای ایتالیا و ایران در تمام دنیا براساس قوانین و مقررات فعالیت می‌کنند.علاوه بر قرارداد کنونی با هما، یک قرارداد جانبی با این شرکت هواپیمایی برای پشتیبانی این هواپیماها منعقد کرده‌ایم.

جیوانی تاکید کرد: ما متعهد به انجام پشتیبانی و قراردادهایمان هستیم.

کد خبر 73597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha