کد خبر 73616
۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

پرشین خودرو: وبسایت اسلش گیر امروز تصویر تازه ای را منتشر کرده و ادعا می کند به سه مدل آیفونی تعلق دارند که قرار است امسال معرفی شوند.

 

تغییرات آیفون 8 چیست ؟

 

به گزارش«پرشین خودرو»، همانطور که در خبرها خوانده اید آیفون 8 به رسم سنوات قبلی شهریورماه همراه با تغییرات قابل توجه معرفی شود و همزمان شرکت اپل از نسخه های به روز شده برای مدل کنونی این اسمارت فون به نام های آیفون 77 اس و 7 اس پلاس رونمایی خواهد کرد.
 
به احتمال بسیار زیاد این دو موبایل از نظر ابعاد مشابه به نسخه استاندارد خود یعنی آیفون 7 هستند، با این همه آیفون 8 طبق شایعات با طراحی کاملا جدید و یک نمایشگر لبه به لبه 5.8 اینچی اولد از راه می رسد که کل بخش جلویی دستگاه را در بر خواهد گرفت.
 
طبق خبرهای رسیده، حاشیه های اطراف نمایشگر آیفون 8 تنها حدود 4 میلیمتر خواهند بود که البته این موضوع با استناد به تصاویری گفته شده که هفته پیش منتشر شدند و تصور می شود به ماکت این موبایل تعلق دارند. 
 
گفتنی است؛ دوربین آیفون 8 آرایشی عمودی دارد این تصاویر که ظاهرا از وبسایت Weibo به دست آمده اطلاعات زیادی را در خود ندارند.
 
با توجه به نزدیک شدن ماه ژوئن که مصادف است با نهایی شدن طراحی آیفون 8، پیش بینی شده که طی هفته های آتی طرح های شماتیک و تصاویر بیشتری از این اسمارت فون به بیرون درز کند.
 
لازم به ذکر است؛ به اعتقاد برخی این آرایش به خاطر امکاناتی است که اپل در زمینه واقعیت افزوده برای آیفون 8 در نظر گرفته است. در هر حال بهتر است اندکی صبور باشیم تا آیفون جدید رسما معرفی شود.
 
 
 
 
 
منبع: باشگاه

 

کد خبر 73616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha