آغار طرح های متنوع فروش ایران خودرو در خرداد

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو طرح متنوع فروش محصولات خود در خردادماه را آغاز كرد.

به گزارش پرشین خودرو، طرح مختلف فروش محصولات ایران خودرو مانند قبل به گونه ای برنامه ریزی شده است كه هموطنان با هر میزان توان مالی خرید، بتوانند در یكی از این طرح ها ثبت نام و مشاركت كنند. براساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو این طرح ها تا پایان خردادماه یا پایان ظرفیت خودروهای تخصیص یافته ادامه خواهد داشت.

در برنامه فروش خردادماه، انواع محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در روش های متنوع شامل فروش نقدی، اعتباری، پیش فروش عادی، پیش فروش پلكانی، مشاركت در تولید، فروش نقدی و اعتباری هایما و سوزوكی گراندویتارا و آریسان به مشتریان عرضه شده است.



فروش قطعی محصولات ایران خودرو در خردادماه



در یكی از طرح های فروش خرداد، گروه صنعتی ایران خودرو، محصولات تولیدی خود را به صورت فروش قطعی به متقاضیان عرضه كرده است. خانواده پژو 405 از جمله محصولات عرضه شده در این فروش است. 405 جی.ال.ایكس بنزینی دررنگ های مشكی، خاكستری متال و نقره ای با موعد تحویل 30 روزه به متقاضیان پیشنهاد شده است. 405 بنزینی مدل اس.ال.ایكس نیز كه طرفداران زیادی میان مشتریان ایران خودرو دارد، در رنگ های سفید، مشكی، خاكستری متال و نقره ای با موعد تحویل 60 روز عرضه شده است.

پژو 206، محصول جوان پسند ایران خودرو هم كه با اجرای برنامه های متنوع بهبود توانسته سه ستاره كیفیت را از آن خود كند، در تیپ های 2 و 5 و همچنین 206 صندوقدارV8 با موعد تحویل 30روز به مشتریان پیشنهاد شده است. خاكستری،‌سفید، مشكی، نقره ای، گیلاسی،‌آبی متالیك و قرمز دوپوششه رنگ های قابل عرضه برای این خودرو است.

خودروی ملی سمند با موتور ای.اف7 در دونوع پایه گازسوز و بنزینی عرضه شده در مدت 30 روز به متقاضیان تحویل داده می شود. سورن ای.ال.ایكس جدید با موعد تحویل 30 روزه از دیگر انتخاب های مشتریان ایران خودرو در برنامه فروش خردادماه است.

رانا ال.ایكس نیز از دیگر محصولات عرضه شده در فروش قطعی خردادماه است كه با موعد تحویل 30 روزه عرضه می شود. دنا تریم مشكی و تریم دورنگ با موعد تحویل 60 روزه و سود مشاركت مقطوع 400 هزار تومانی نیز به متقاضیان این خودرو پیشنهاد شده است.


عرضه محصولات متنوع در فروش اعتباری

ایران خودرو شرایط خرید آسان را برای مشتریان در فروش اعتباری فراهم كرده است. در این روش،‌ متقاضایان می توانند با پرداخت بخشی از وجه، خودرو را تحویل گرفته و مابقی بهای آن را به صورت اقساطی پرداخت كنند. مدت بازپرداخت تسهیلات درنظرگرفته شده در این طرح 12، 18 و 24 ماه است و نرخ سود آن نیز متناسب با زمان بازپرداخت از 20 تا 22 درصد پیش بینی شده است.

در فروش اعتباری،‌ محصولات پژو 405 در تیپ های مختلف، پژو 206 تیپ دو و پنج و 206 صندوقدار V8، سمند، رانا و دنا با موعد تحویل 30 و 60 روز عرضه شده است.



خرید مطلوب در فروش پلكانی ایران خودرو


گروه صنعتی ایران خودرو برای فراهم كردن امكان خرید مطلوب مشتری با پس انداز كم برنامه پیش فروش پلكانی چهارمرحله ای را در خردادماه به اجرا گذاشته است. نرخ سود مشاركت در این طرح كاملا رقابتی و بین 22 تا 25 درصد است كه حداقل نرخ انصراف 20درصد تضمین شده است. این طرح تقریبا شامل تمامی محصولات ایران خودرو اعم از خانواده 206، سمند، پژو 405، پارس، دنا و رانا با تخصیص هدیه فروش تعهدی می شود.

پیش پرداخت اولیه در این طرح بسیار كم و بین 6 تا 10 میلیون تومان است كه طیف وسیعی از مشتریان را دربر خواهد گرفت. پرداخت های بعدی نیز شامل سه مرحله به صورت نزولی دریافت خواهد شد. موعد تحویل كلیه محصولات آذر و اسفند 96 خواهد بود.



پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو در خرداد



پیش فروش عادی خرداد نیز به همراه هدایای فروش تعهدی در دستور كار ایران خودرو قرار گرفته است. در پیش فروش عادی خرداد به دو صورت یك ودیعه ای و دو ودیعه ای محصولات متنوع ایران خودرو شامل آریسان،‌ پژو 207،‌پژو 206، 405، سمند، پارس، دنا، رانا، سوزوكی و هایما عرضه شده است. موعد تحویل در پیش فروش یك ودیعه ای، آبان، و دی 96 تعیین شده است. موعد تحویل ثبت نام های دو ودیعه ای نیز آذر و بهمن 96 است. سود مشاركت در این طرح 21 تا 24 درصد و سود انصراف نیز 19 تا 21 درصد براساس موعد تحویل منظور شده است. پیش فروش محصولات در گروه پارس، 405 و دنا نیز برنامه ریزی شده كه سود مشاركت آن 23 درصد و سود انصراف نیز 21 درصد است. موعد تحویل خودروها در این روش آبان و آذر 96 تعیین شده است. هدیه فروش تعهدی نیز بعد از انتخاب خودرو به مشتری اعلام خواهد شد.

پیش فروش ویژه ایران خودرو برای سه محصول 206 تیپ5، 206 صندوقدار V8، 405 اس.ال.ایكس و جی.ال.ایكس سمند ای.اف7 بنزینی و پایه گازسوز برنامه ریزی شده است.



مشاركت در تولید محصولات ایران خودرو



طرح مشاركت در تولید محصولات ایران خودرو در خردادماه به اجرا گذاشته شده است. در این روش در زمان ارسال دعوتنامه خودروهای قابل عرضه به مشتریان مشخص و اعلام خواهد شد. همچنین پس از فرا‌رسیدن موعد تحویل، با اعلام ایران خودرو و تمایل مشتری، امكان تمدید قرارداد با همان شرایط فراهم است. موعد تحویل محصولات در این روش، مهر 96 تا اردیبهشت 97 است. نرخ سود مشاركت 24 و 25 درصد و سود انصراف نیز 21 و 22 درصد پیش بینی شده است.



فروش هایما، به تعداد محدود به روش های نقدی و اعتباری



در طرح فروش خردادماه، محصول هایما S7 اتوماتیك و S7 توربو اتوماتیك به صورت نقدی و اعتباری با موعد تحویل 30 و 60 روز به مشتریان پیشنهاد شده است. متقاضیان می توانند علاوه بر خرید خودرو به صورت پرداخت نقدی وجه،‌ آن را به صورت پیش پرداخت نام نویسی كرده و با ارائه چك برای بازه زمانی 12 تا 36 ماهه به انتخاب خود، خودرو را خریداری كنند. نرخ سود در روش اعتباری، 20 تا 22 درصد برحسب زمان بازپرداخت آن پیش بینی شده است.



فروش نقدی و اعتباری سوزوكی فیس لیفت



سوزوكی فیس لیفت كه تازه ترین مدل تولیدی سوزوكی گراندویتارا است، از دیگر محصولات عرضه شده در فروش خردادماه ایران خودرو است. این خودرو در دو روش نقدی و اعتباری ارایه شده است. سوزوكی با احتساب تخفیف 7 میلیون تومانی در طرح خرید نقدی به قیمت كمتر از 140 میلیون تومان عرضه می شود و موعد تحویل آن نیز 30 روزه تعیین شده است.

در روش اعتباری سوزوكی، مشتریان می توانند با پرداخت 75 میلیون تومان وجه اولیه،‌ نسبت به نام نویسی اقدام كرده و باقی مانده وجه را در چند فقره چك در بازه زمانی 6 تا 36 ماه به انتخاب خود پرداخت كنند. نرخ سود تعیین شده پرداخت اقساطی صفر تا 16درصد است.



فروش اعتباری آریسان در فروش خردادماه ایران خودرو



متقاضیان خرید خودرو آریسان می توانند با پرداخت 11 میلیون و 300 هزار تومان صاحب این محصول شوند. در فروش اعتباری این محصول، مشتریان می توانند مابقی وجه خودرو را در اقساط 12 تا 36 ماه پرداخت كنند. موعد تحویل این خودرو 30روزه و نرخ سود آن نیز 14 تا 18 درصد تعیین شده است. آریسان از جمله محصولاتی است كه برنامه های بهبود متنوعی برای ارتقای سطح كیفی آن به اجرا گذاشته شده است.

کد خبر 73671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    0 0
    سوزوکی بدون esp ارزش خرید ندارد