دو نسخه ویژه از تویوتا کمری 2018 معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی تویوتا با هویت بخشیدن به نام "TRD" در این چند سال اخیر، تاکنون بیشتر محصولات خود را با نام و نشان TRD به بازار عرضه کرده است که مهم‌‌ترین ویژگی‌های آنان نسبت به مدل‌های استاندارد می‌تواند یک چهره اسپرت و جذاب در کنار پیشرانه‌ای قوی‌تر باشد که آخرین پروژه آن در چند ماه گذشته مربوط به ساخت یک مدل TRD از تویوتا هایلوکس می‌شود.


اما در قالب یک پروژه جدید، این خودروساز ژاپنی به سراغ نسل جدید تویوتا کمری 2018 رفته است تا علاوه بر مدل "TRD"، نسخه‌ای دیگر تحت عنوان "Modellista" هم از آن آماده کند.
 


برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت، بخش مولد قدرتی تویوتا کمری TRD و یا دیگر مدل این پروژه هیچگونه تغییری نسبت به مدل‌های استاندارد تجربه نکرده است و همچنان می‌توان شاهد فعالیت یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر برگرفته از خودروی لکسوس NX 200T در کنار پیشرانه‌های 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و همچنین یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر بود که نیروی تولیدی خود را از طریق جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و یا جعبه دنده انتقال متداول CVT به سمت چرخ‌ها هدایت می‌کند.


حال با کنار گذاشتن مشخصات فنی، به مبحث طراحی ظاهری خواهیم رسید که بین دو مدل "TRD" و مدل "Modellista" تقسیم می‌شود. اول از همه نسخه TRD یک چهره خشن‌تر نسبت به مدل دیگر تویوتا کمری 2018 دارد که جلوپنجره کاملا مشکی، چراغ‌های تاریک، ارتفاع پایین‌تر نسبت به زمین، تیغه‌ای بزرگ در زیر سپر جلو و همچنین کار گذاشتن چراغ‌های LED کوچک در اطراف سپر جلو، باعث شده تا چهره این خودرو در مدل TRD خشن‌تر از همیشه به نظر برسد. اما در مقابل نسخه "Modellista" بیشتر یک چهره لاکچری برای تویوتا کمری 2018 به همراه داشته است که می‌توان بزرگ‌ترین تغییر آن نسبت به مدل‌های استاندارد را در سپر جلو و اضافه شدن یک تیغه بزرگ کرومی رنگ در زیر آن و یا رینگ‌های بزرگ‌تر آلیاژی توصیف کرد.

کد خبر 73742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha