کد خبر 73791
۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

پرشین خودرو: محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۳ خرداد تا شنبه ۶ خرداد ماه ۹۶ از سوی پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام شد.

به گزارش  پرشین خودرو،  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۹۶ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ششم خردادماه ۹۶، از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز جمعه پنجم خرداد ماه ۹۶ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز جمعه پنجم خرداد ماه ۹۶ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

براساس این گزارش، در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی همچنان ممنوع است.

همچنین تردد همه تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۹۶ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم خرداد ماه ۹۶ ممنوع گزارش شده است.

در محور فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه پنجم خرداد ماه ۹۶ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

کد خبر 73791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha