کد خبر 73823
۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

پرشین خودرو: به تازگی یک مرد اهل شهر " کینگ دائو " استان شاندونگ چین بعد از بازگشت به منزل با صحنه ای هولناک روبرو شد.

به گزارش«پرشین خودرو»، شاید درباره تنها نگذاشتن کودکان در منزل مطالب زیادی خوانده  باشید. از خطراتی که ممکن است آنها را در خانه تهدید کند یا اینکه آنها در اثر کنجکاوی بخواهند اشیا قیمتی و وسایل ارزشمند خانه را نابود کنند. به تازگی یک مرد اهل شهر " کینگ دائو " استان شاندونگ چین بعد از بازگشت به منزل با صحنه ای هولناک روبرو شد. 

 
پسر 5 ساله این مرد تمام پولهای پدرش را به مقدار حدود 50.000 یوان چین (معادل 7.200 دلار آمریکا ) پاره و نابود کرد. پدر این کودک تمام این پول ها را در داخل کشو پنهان کرده بود.
 
پسر بازیگوش، سرمایه پدرش را نابود کرد + تصاویر
 
 بعد از این حادثه این مرد تمام پولهای پاره شده را جمع آوری و برای تعویض آن به بانک محلی مراجعه نمود. بانک نیز اعلام کرد به شرطی این پولها را با پولهای نو تعویض خواهد کرد که وی تمام تکه های پولهای پاره شده را پیدا کند و آنها را به هم بچسباند!
 
با وجود دو روز تلاش بی وقفه، این مرد قادر به این کار نشد و نهایتا تمام سرمایه اش را از دست داد. وی در این خصوص گفت : " متاسفانه برخی از این اسکناس ها به دو یا سه قسمت و حتی بعضی از آنها به دهها قسمت تبدیل شده اند و به حالت اول در آوردن آنها غیر ممکن است. من فرزندم را در این خصوص مقصر نمی دانم، چرا که وی بسیار کم سن و سال است و ارزش این پول ها را نمی داند. "
 
پسر بازیگوش، سرمایه پدرش را نابود کرد + تصاویر
 
 
 
 
 
 
منبع: باشگاه
 
کد خبر 73823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha