میتسوبیشی با جنگجوی صحرا دل آفرودسواران را برد!+تصاویر

پرشین خودرو: سال‌ها است میتسوبیشی پیکاپ سنتی خود به نام تریتان را تولید می‌کند. جنگجوی صحرا، نسخه‌ای بهینه‌سازی شده از پیکاپ تریتان برای صحرانوردی است که نمایشی از پتانسیل‌های ظاهری و فنی بالقوه‌ی تریتان به شمار می‌رود.

به گزارش پرشین خودرو، زومیت نوشت: کارخانه‌های خودروسازی مختلف تلاش می‌کنند که در کلاس‌های مختلف از چرخه‌ی رقابت خارج نشوند. میتسوبیشی در کلاس پیکاپ‌های سایز متوسط از سال ۱۹۷۸ یک خودروی بسیار جذاب و کم استهلاک تولید می‌کند که اسم این خودرو به‌دفعات تغییر کرده است. آخرین نامی که بر آن گذاشته شده، تریتان است که امروز نسل پنجم این خودرو، تولید می‌شود. تریتان با دو مدل موتور توربو دیزل و بنزینی ۲.۴ لیتری عرضه می‌شود. حداکثر قدرت هر دو نوع موتور ۱۷۸ اسب بخار است؛ ولی گشتاور نسخه‌ی دیزل بیشتر خواهد بود.

این خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق جناغی دوبل به همراه میله‌ تعادل بهره می‌برد. در اکسل عقب هم مانند اکثر خودروهایی که توان حمل بار دارند، از فنر شمشی استفاده شده است. قیمت این خودرو در ایالات متحده از ۲۲ هزار دلار برای نسخه‌ی تک کابین و تک دیفرانسیل با گیربکس دستی شروع‌ می‌شود و تا ۴۸ هزار دلار برای نسخه‌ی فول آپشن دو کابین و دو دیفرانسیل با گیربکس اتوماتیک افزایش می‌یابد.

back view tritton

front view  desert warrior

اخیرا میتسوبیشی یک نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی مخصوص آفرود از این محصول معرفی کرده که متأسفانه فقط یک نمونه از آن ساخته است. جنگجوی صحرا، تغییرات ظاهری زیادی دارد، از جمله استفاده از رینگ و لاستیک‌هایی با سایز بزرگ، تغییرات اساسی در سیستم تعلیق، اضافه شدن رول کیج (حفاظ فلزی اتاق خودرو)، چراغ‌های LED با برد بالا و تغییرات بسیارِ دیگر که پیمودن مسیرهای سخت را برای این خودرو سهل می‌کند. صندلی‌های کبرا ریسینگ هم به‌جای صندلی‌های اصلی این خودرو قرار گرفته‌اند.

جنگجوی صحرا برای فروش نیست؛ ولی میتسوبیشی به‌جای آن نمونه‌ای از تریتان با نام Barbarian SVP را به تعداد محدود ۲۵۰ دستگاه تولید می‌کند که در ظاهر شباهت‌هایی با جنگجوی صحرا دارد. این مدل از لاستیک‎‌‌های بزرگ و زیبای بی اف گودریچ بهره می‌برد و در دو رنگ مشکی و آبی تولید می‌شود.

side view barbarian svp

کد خبر 73874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha