ستاره ارتباطی صنعت هوایی به رضا جعفرزاده رسید

پرشین خودرو: ستاره ارتباطی صنعت هوایی به رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اهدا شد.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، در چهارمین جشنواره «ستارگان روابط عمومی ایران» که با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت برگزار شد ستاره ارتباطی صنعت هوایی به رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل درخشش در فعالیت های ارتباطی سال ۹۵ اهدا شد.

معاون رئیس جمهور در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: روابط عمومی در دولت دوازدهم به غایت منزلت رفیع‌تری پیدا خواهد کرد؛ چراکه رئیس‌جمهور مصمم است حقوق شهروندی را دقیق اجرا کند و برای اجرای این امر نیاز داریم که مردم به صورت دقیق در جریان امور قرار بگیرند و این موضوع بدون در نظر گرفتن نقش روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: قطعا این جمع برای یکی از ابزارهای مهم مردمسالاری در این مراسم شرکت کرده‌اند و به احترام ضرورتی که روابط عمومی در این عصر به‌ویژه با نگاهی که جمهوری اسلامی ایران به روابط عمومی دارد، شکل گرفته است.

نوبخت با بیان اینکه پدیده روابط عمومی مبانی نظری قابل دفاعی دارد، خاطرنشان کرد: اما بدون توجه به این مبانی و بدون اعتنا به ابعاد نظری روابط عمومی شاید به نظر برسد که روابط عمومی در حد یک اطلاع‌رسانی دستگاهی تنزل مقام پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: براساس آنچه ما باور داریم در نگرش جدید رشد که تحت عنوان توسعه مطرح است، تفکر و پرسشی شکل گرفته که چگونه می‌توان باعث تسکین آلام جامعه جهانی شد.

نوبخت ضمن ارائه توضیحاتی درباره تاریخچه ایجاد حکومت‌ها و نظام‌های مردمسالاری در دنیا و با بیان اینکه ما نیز به حکومت مردمسالاری باور داریم، اظهار کرد: مردم حاکمان اصلی جامعه هستند و باید به صورت شفاف در جریان امور قرار بگیرند؛ بحث شفافیت بدون در نظر گرفتن روابط عمومی‌ها معنا ندارد؛ بنابراین در یک جامعه توسعه‌یافته روابط عمومی نه به معنای فقط اطلاع‌رسانی بلکه به معنای اصلی آن باید فعالیت داشته باشد.

مهر

کد خبر 73881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha