حضور نماینده لیفان در نخستین دورهمی مالکان 820

پرشین خودرو: روز گذشته تعدادی از مالکان لیفان 820‌ برای تجربه اولین گردهمایی، خود را به نمایندگی 1708 کرمان موتور واقع در شهر ری رساندند.

به گزارش پرشین خودرو، محیطی که حال و هوای تاریخی داشت و تا حدی متفاوت از شلوغی‌های همیشگی شهر تهران بود. وقتی وارد خیابان نمایندگی می‌شدید، تعداد قابل توجهی لیفان 820 را می‌دیدید که مالکان آن‌ها در برخی موارد تغییراتی را روی خودروهایشان اعمال کرده بودند.


820 سواران اولین گروهی از مشتریان ایرانی هستند که به یک سدان به نسبت بزرگ چینی در بازار کشور اعتماد کرده‌اند و وقتی با آن‌ها صحبت ‌کردیم، از خودروی خود رضایت نسبی داشتند.


مدیریت نمایندگی 1708 تا حدی قواعد برگزاری همایش خودرویی را به سبک جهانی می‌دانست و به افرادی که در این مراسم حضور داشتند، 100 هزار تومان تخفیف خدمات اهدا کرد.


از اتفاق‌های مثبت و بی‌سابقه این همایش خودرویی، حضور یکی از کارشناسان ارشد برند لیفان در جمع مشتریان ایرانی بود. کریس لئو، کارشناس ارشد بازاریابی و ارتباطات برند لیفان، با حضور در این گردهمایی خبرهای جدیدی از این برند برای بازار ایران داشت.


او در جمع مالکان لیفان 820 به‌طور قطعی اعلام کرد که این برند قصد ترک بازار ایران را ندارد و برعکس، می‌خواهد در سال جدید فعالیت خود را در بازار ایران گسترش دهد. کریس لئو در گفت‌وگویی با خبرنگار روزنامه «دنیای خودرو» گفت: «بدیهی است که در سال جدید لیفان برنامه‌ای جدی در ایران دارد.


ما چند ماهی است که برخی فرایندهای مهندسی محصول را برای بازار ایران انجام می‌دهیم. در حال حاضر فرایندهای معرفی و مهندسی محصول، محرمانه است و در آینده نزدیک خبرهای آن اعلام می‌شود.»


لئو گفت که بر‌خلاف تصور بسیاری از رسانه‌های ایرانی، حذف نام لیفان از سایت کرمان موتور به منزله عدم فعالیت این شرکت با لیفان نیست بلکه لیفان و کرمان موتور می‌خواهند سطح بالاتری از همکاری را در سال جدید با هم تجربه کنند.


او برای اطمینان خاطر دادن به مشتریان این برند اعلام کرد که در حال حاضر قطعات CKD با تیراژ بالا در حال حمل به سمت ایران است و تاکنون لیفان با خودروی 820، پیش از بسیاری از رقبای هم‌وطن در بازار ایران حرکت می‌کند.


با توجه به صحبت‌های کریس لئو، می‌توان فهمید که امسال لیفان برنامه‌های خوبی برای بازار ایران دارد.


از معرفی محصولات جدید برای بازار ایران گرفته تا افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در کشور.

کد خبر 73890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha