طرح جدید مدیران خودرو ویژه خریداران چری کلید خورد+جزئیات

پرشین خودرو: مدیران خودرو که تولید و فروش و خدمات پس از فروش محصولات چری در ایران را بر عهده دارد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از طرح ویژه خود برای مشتریان این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیران خودرو طرحی را برای مشتریان جدید این شرکت به نام "طرح ویژه ماه رمضان برای مشتریان جدید" معرفی کرد که طی آن جوایز نفیسی به مشتریان برند چری تعلق خواهد گرفت.

در این طرح که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از 6 خرداد تا 6 تیرماه اجرا می شود 8 سفر چین و 30 دستگاه تبلت برای خریداران و بازدیدکنندگان برند چری در نظر گرفته شده است.

سفر چین برای خریداران محصولات چری و تبلت ها نیز به بازدیدکنندگان این شرکت در ماه مبارک رمضان تعلق خواهد گرفت.

برای شرکت در قرعه کشی سفر چین خریداران باید مبلغ پیش پرداخت را به طور کامل در مهلت تعیین شده پرداخت کنند و بازدیدکنندگان هم برای شرکت در قرعه کشی تبلت باید با مراجه به وبسایت شرکت اطلاعات خود را در سامانه مشتریان بالقوه برند چری ثبت نمایند.

مراسم قرعه کشی این طرح که با حضور اهالی رسانه، مدیران ارشد و نمایندگان مجاز این شرکت برگزار می شود به طور زنده از اینستاگرام پخش خواهد شد.

جهت کسب اطلاع بیشتر با نمایندگی مجاز مدیران خودرو تماس حاصل فرمائید یا با مراجعه به وبسایت این شرکت از چگونگی اجرای این طرح با خبر شوید.
 

کد خبر 73919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha